انتقاد شدید آیت الله معلمی به اختلاط زن و مرد در یک بازی والیبال

آیت‎الله علی معلمی در خطبه های نماز جمعه، ضمن یادآوری سالروز ششم تیرماه، روز ترور مقام معظم رهبری، بیان داشت: خدا خواست تا این گوهر ناب انقلاب حفظ شود و امروز دستش بالای سر ما باشد.

 وی با اشاره به سالروز حادثه هفتم تیر و گرامیداشت یاد و خاطر 72 تن از ابرار در دفتر حزب جمهوری که در رأس آن یاران صدیق نظام، شهید مظلوم دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی «ریاست عالی قضایی کشور» قرار داشت، افزود: چهار تن از آن شهدا از دیار مازندران بودند، شهیدان «شیخ عبدالوهاب قاسمی، عبدالحسین اکبری، عمادالدین کریمی و عباسعلی ناطق نوری.»

امام جمعه قائم شهر ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، خاطرنشان کرد: همه ساله در این ایام، فرصتی پیش می آید که مسئولین دستگاه قضا گزارشی از عملکردشان را به گوش مومنین می رسانند، کار در این مجموعه بسیار سخت است و همت، تلاش و حمایت مردمی را می طلبد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: قضات باید در جمع مومنین و نمازگزاران حضور پیدا کنند و با دقت بیشتر از مسائل و مشکلات مردم، آگاهی افزون تری پیدا کنند.

ایشان با تأکید بر مسائل فرهنگی و تحقق فرهنگ ناب اسلامی در جامعه، اظهار داشت:  دشمن درصدد است با جنگ نرم بر مردم شجاع و متدین ایران غبله کند، اگر همین الان بالای پشت بام مصلی بروید، دیش های ماهواره را می بینید که متأسفانه بر فراز بسیاری از خانه ها نصب است.

حضرت آیت الله معلمی ادامه داد: دشمن با چنین ابزار نرمی در صدد انحراف اخلاق و فرهنگ مردم خداجوی ایران است.

خطیب جمعه با اشاره به اینکه برنامه‎ی دولتمردان برای تحقق فرهنگ و رسیدگی به مسائل فرهنگی مشخص نیست، اذعان داشت: مردم بارها تماس می گیرند و از معضلات فرهنگی گله مندند، نمونه اش دیروز یکی از شهروندان از ساری تماس گرفت و گفت: «متأسفانه برای تماشای بازی والیبال، زن و مرد را به صورت مختلط در یکی از سالن های ورزشی مرکز استان جمع کردند.»

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خطاب به مسئولان فرهنگی مازندران، گفت: اختلاط زن و مرد، گام اول انحراف است که دورنمایی خطرناک، زشت و زننده دارد.

ایشان ابراز داشت: مسئولان اگر خودشان هر گونه تفکری دارند، آن را به مردم تحمیل نکنند، جامعه‎ی ما جامعه اسلامی و امام زمانی‌ست، باید به ارزش ها و باورهای جامعه احترام بگذارند.

پدر دو شهید گرانقدر دفاع مقدس، عنوان کرد: مردم با تمام مشکلاتی که دارند، متحدانه پشت رهبری ایستاده اند و همه‎ی سختی ها را تحمل می کنند تا دولت تقویت شود حتی مطالبات به‎حق‌شان را هم مطرح نمی کنند، وعده هایی را که رئیس جمهور داده بود را هم بروز نمی دهند تا دولت موفق شود ولی چرا با چنین مسائل حاشیه ای، مردم را نارحت می کنند و اصل مسائل و وعده های داده شده را فراموش می کنند.

امام جمعه قائم‎شهر با بیان اینکه آمریکا از حمله نظامی به کشورمان قطع امید کرده و شیوه های رذیلانه ای را در پیش گرفته، گفت: بعد از انتخابات عراق و کسب اکثریت آرا توسط اهل مقاومت، برای اینکه شکست در عراق و همچنین شکست در انتخابات سوریه را تحمل نکنند، مزدوران جنایتکار را تحت عنوان گروه های مختلف به جان مسلمین انداختند.

حضرت آیت الله معلمی تصریح کرد: این سلاح را چه کسی در اختیار این گروه ها قرار می دهد؟ وعده های حقوق های ماهیانه 1000دلار را چه کسی به این گروه ها می دهد؟ کسی در پشت این درگیری ها و تفرقه افکنی ها نیست به جز شیطان بزرگ آمریکا، که مرگ بر او باد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید