چهارمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم با نطق پیش از دستور ابوالشهیدین آیت الله معلمی آغاز به کار کرد + تصاویر

روز سه شنبه مورخ 22 اسفند 1396 ، چهارمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم با نطق پیش از دستور ابوالشهیدین آیت الله معلمی امام جمعه قائم شهر و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری آغاز به کار کرد.

ابوالشهیدین آیت الله معلمی در این سخنرانی فرمودند: با حضور بی نظیر و بحق تماشایی مردم در راهپیمایی 22 بهمن،‌اهل ایمان در محل منطقه،‌شاد شدند و بدخواهان در غیظ و خشم دلسوزان ناکامی خود گرفتار آمدند.

ایشان افزودند:تحرکات مذبوحانه عوامل استکبار و جریان نفاق علی رغم گله مندی و نارضایتی مردم از افزایش قیمت ها و بیکاری جوانان و رکود اقتصادی آنان را در دفاع از اصل انقلاب و آرمانهای آن و پای بندی به رهنمودهای امامت و ولایت محکم تر ساخت. اصل انقلاب ما به برکت امامت و ولایت به پیروزی رسیده است و در جنگ تحمیلی که کل استکبار پشت صدام قرار داشتند به برکت امامت و ولایت دفاع مقدس صورت گرفت.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان اظهار داشتند :‌ دفع فتنه ها همه به برکت امامت و ولایت فقیه بوده است. مسئولین و امام راحل که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند توجه نموده و در عمل،‌ تبعیت خود از ولایت فقیه را نشان دهند تا بر فتنها ها و مشکلات فائق آئییم.

ابوالشهیدین آیت الله معلمی در پایان با گلایه از بروز برخی ناهنجاری های فرهنگی فرمودند:  چرا باید وضعیت فرهنگی جامعه به جایی برسد که در سالروز ولادت حضرت زهرا که مظهور عفت و پاکدامنی هست جشن های مبتذل برگزار شود.

p59f_img13013721.jpg

6vza_ejlas_majles_khobregan_27.jpg

g8jk_ejlas_majles_khobregan_26.jpg

 

d3py_img13014337.jpg

72bz_ejlas_majles_khobregan_29.jpg