جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با محوریت 5 مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برگزار شد.

حضرت آیت ا… معلمی در آستانه پنجم مرداد سالروز برپایی اولین نماز جمعه در کشور درجمع مسئولین و رؤسای ادارات شهرستان قائم شهر با اشاره به مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران افزودند : نهضت امام راحل از سال 41 آغاز شد ولی موجش در بهمن 57 فراگیر شد، مردم پای کار آمدند و همه توطئه های کوچک و بزرگ برای تجزیه ایران، جنگهای  داخلی و فتنه ها به برکت حضورشان دفع شد.

http://ghaemshahr.gov.ir/uploads/yaM650.JPG

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با مقایسه اجتماعات مردم ایران با دیگر کشورهای جهان بیان داشتند: اگر کشوری بخواهد حتی یک اجتماع بزرگ در سال داشته باشد باید برنامه ریزی و هزینه های هنگفتی را متقبل شود در صورتیکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول هفته اجتماعات پرشکوهی در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود.
ایشان با اشاره به اینکه اجتماع مردم پشتوانه عظیم برای نظام و دستگاههای اجرایی است از مدیران اجرایی خواست با حضور در نماز جمعه خود را در کنار مردم قرار دهند.
حضرت آیت ا… معلمی این حضور مسئولین و مدیران اجرایی را ارزشمند دانست و افزود : حضور مدیران در نمازجمعه به مردم آسایش واحساس غرورداده و مردم شعار مردمی بودن نظام را بطورعملی شاهد خواهند بود.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید