مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان

امام جمعه شهرستان قائم شهر فرمودند: ورزش و پرداختن به تحصیل در کنار هم باعث قهرمان پروری می شود.

” آیت الله علی معلمی” در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان شهرستان قائمشهر با بیان اینکه ورزش و پرداختن به تحصیل در کنار هم باعث قهرمان پروری می شود اظهار داشتند: خوشبختانه قهرمانان ما این اصل را مدنظر دارند که همین امر باعث موفقیت روزافزون آنان شده است.

ایشان ادامه دادند: برگزاری چنین مراسم هایی برای قدردانی از تلاش ورزشکاران و قهرمانان، کار پسندیده و شایسته ای است و این حمایت ها باعث ایجاد انگیزه در جوانان خواهد شد.

امام جمعه شهرستان قائم شهر،با بیان اینکه جوانان ما باید ورزش و تحصیل را در کنار هم داشته باشند تاکید کردند: داشتن هرکدام از این دوخصلت نباید مانع دیگری شود.

حضرت آیت الله معلمی افزودند: جوانان قائم شهری باید ورزش را جدی بگیرند و از این طریق زمینه سرگرمی سالم و بی ضرر را فراهم سازند زیرا در جامعه ای که جوانان آن پاک و سالم باشند پیشرفت خواهد کرد.

ایشان ورزش را موجب نشاط جسمی و نشاط روحی دانستند و ادامه دادند: با روی آوردن به ورزش جلوی خیلی از عادات زشت گرفته خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم که با اجرای جواد خیابانی برگزار شد از قهرمانان و ورزشکاران، مربیان، داوران برتر و پیشکسوتان ورزشی قائم شهر تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید