اعضای شورای اداری شهرستان قائم شهر، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ، در اولین روز از چهلّمین دهه فجر انقلاب اسلامی ، ضمن دیدار با آیت الله معلمی با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند + تصاویر

پیش از ظهر جمعه مورخ 12 بهمن 1397 ، اعضای شورای اداری شهرستان قائم شهر، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ، در آغازین روزِ چهلّمین دهه فجر انقلاب اسلامی ، ضمن دیدار با آیت الله معلمی با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .

آیت الله معلمی در این دیدار ، با تشکر از مجموعه مدیران اداری ، فرماندار محترم ، جناب دکتر رضیان ، و اعضای محترم شورای اداری شهرستان ، فرمودند: در اولین روز از دهه مبارکه فجر ، آن هم چهلمین فجر پیروزی انقلاب ، تشریف آوردید به دفتر امام جمعه ، تا نمادی باشد از حضور شما در آستان ولایت و امامت.

امام جمعه شهرستان قائم شر در ادامه با اشاره به حدیث «رحم الله إمرا عَلِمَ مِن أین و فی أین و الی أین» فرمودند: حقیقتاً پیروزی انقلاب ، همچون تولد یک انسانی است که می تواند خلیفة الله باشد . اما این فرصتی که انسان در طول عمرش دارد ، تجربه ی یک باره هست و برای احدی ، عمر دنیای او و فرصت دنیای او تکرار نشده و برای ما همم تکرار نمیشود. اگر خدای نکرده دشمن بتواند آسیبی بزند ، معنایش این نیست که مجدداً ما بازسازی و باز پروری بکنیم و بهتر مجدداً در صحنه حضور پیدا میکنیم. نه ، مثل عمر است ؛ والعصر ، انّ الانسان لفی خسر ، عمر دارد می گذرد و انسان در خسران است ، مگر اهل ایمان و صبر.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه فرمودند: مستحضرید که چهل سال از پیروزی انقلاب میگذرد ؛ حقیقتاً آنقدر غیر قابل تصور بود و ناباورانه بود ، آدم هایی که پیروزی انقلاب را درک کرده بودند ، با پیروزی انقلاب ، از شادی و شادمانی در پوست نمیگنجیدند .واقعاً یک شادمانی فوق العاده ؛ البته و صد البته استواری امام بود که به ملت استواری داد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ادامه با اشاره به سرود ملی جمهوری اسلامی ایران  افزودند: شکوه و عظمت ایمان مومنین در بهمن ماه نمایان گشت ؛ استکبار جهانیو  عوامل منطقه ای و جهانی ، انگلیس و حتی فرانسه ، همه دست به دست هم داده بودند شاه را نگاه بدارند در مملکت و قدرت . اما اراده ی امام و همراهی امت ، این یادگار مبارک را به ثمر نشاند. انقلابی که ماهیتش مقابله با سلطه جویی استکبار است ؛ هرقدری بخواهیم کوتاه بیاییم در برابر استکبار ، به همان نسبت خودمان را ذلیل میکنیم نعوذبالله.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قائم شهر در ادامه با اشاره به آیه شریفه «ان تنصروالله ینصرکم» فرمودند:امیدواریم خدای رحمان ، دولت و ملت ما را در ادامه ی راه امام و انقلاب و شهدا ، موفق و پایدار بدارد ان شاءلله و تمام عزت مومنین در نظام دینی ، در سایه ی تبعیت از ولی امر و ولایت و امامت است .و باید گفت که آنهایی که امامت را به رأی مردم مبتنی میکنند ، اشتباه میکنند واقعاً؛ بله رأی مردم رمز موفقیت امامت است و حضور و همراهی مردم رمز پیشبرد اهداف امامت است و اگر نباشد ، امام میشود خانه نشین . اما اگر رأی و حضور و اراده ی مردم همراهی بکند با ولایت و امامت ، میشود نظام امامت و ولایت و مقتدر اسلامی.

ایشان در ادامه با تشکر از زحمات و خدمات مسئولین اداری و مدیران دستگاه ها افزودند: 22 بهمن مربوط به اصل نظام و انقلاب است و افتخار است و شما واقعاً الآنه شما یک مسئولیت سنگین و مضاعف دارید، به جهت خاطر اینکه در شرایط عادی فعلاً مدیریت نمیکنید و شرایط واقعاً سخت شده در جامعه . حالا این سختی را دیگری پیش آورد و از بیرون قدری فشار بود و هست که خدا لعنتشان کند ، و متأسفانه یک قدری هم در درون بی تدبیری ، دست به دست هم داد و این گرانی و این آزردگی مردم را رقم زد ؛ اما مومنین ، دشمن سعی دارد که از این آزردگی مردم برای زدن به ریشه ی انقلاب بهره بگیرد ؛ درود خدا بر آن مدیری که در حضور مردم بپذیرد که ای مردم ، ضعف از من نوعی و یا از ما بوده ؛ نه ضعف از نظام . ماهیت نظام مظلوم است . این نظام خونبهای شهیدان است . نظام را و امام را شهدا را با وضع اداره ی کشور فدا نکینم .درست عمل کردن را درست ببینیم ، بد عمل کردن را بد بدانیم . تفکیک مسائل را داشته باشیم .

n6h_img_5426.jpg

obnt_img_5437.jpg

f8to_img_5442.jpg

o0c_img_5445.jpg

xhm_img_5447.jpg

tvrx_img_5449.jpg

sjx_img_5455.jpg

uxkf_img_5457.jpg

rh3s_img_5459.jpg

r85_img_5463.jpg

yf3x_img_5466.jpg

3w7o_img_5470.jpg

fjk_img_5478.jpg

xxle_img_5487.jpg

xey5_img_5500.jpg