هیئت اجرایی خانه کارگر ، نمایندگان ، بازنشستگان و مسئولین ادارات تعاون ، کار ، و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی استان مازندران ، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر ، ضمن دیدار با آیت الله معلمی امام جمعه شهرستان و عضو مجلس خبرگان رهبری ، به مناسبت چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی ، با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند + تصاویر

عصر دوشنبه مورخ 15 بهمن 1397 ، هیئت اجرایی خانه کارگر ، نمایندگان ، بازنشستگان و مسئولین ادارات تعاون ، کار ، و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی استان مازندران ، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر ، ضمن دیدار با آیت الله معلمی امام جمعه شهرستان و عضو مجلس خبرگان رهبری ، به مناسبت چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی ، با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار ضمن شکرگزاری به بارگاه احدیت به جهت درک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و خیرمقدم به حضار فرمودند:  گفتنی های خوبی را صادقانه و دردمندانه ، جناب مهندس حسینی «ریاست محترم اداره کار ، تعاون ، و رفاه اجتماعی » ، و جناب آقای دریابیگی از خانه ی کارگر استان .

امام جمعه قائم شهر در ادامه افزودند : فرصت خوبی است یک بازنگری داشته باشیم ، ماهیت انقلاب را شفاف در کلام امام راحل بدانیم. امام صریح بود ، امام شفاف بود ، امام صادقانه سخن میگفت و باورمندانه سخن میگفت . چقدر مسئولین را از تشریفات پرهیز میداد؛چقدر مسئولین را به زندگی سالم و ساده و بسیط و بی تشریفات و کم هزینه تشویق میکرد . و همان شیوه را رهبری معظم انقلاب دارد . اما چرا در بین برخی مسئولین ، فیش های نجومی و دریافتهای کلان متداول شده؟

ایشان افزودند: ببینید عزیزان ، همه ی پیغمبران برای تشکیل حکومت و دولت الهی ، مأموریت داشتند ، اما همه ی پیغمبران موفق نشدند دولت تشکیل بدهند . سلیمان نبی حکومت الهی داشت. داوود نبی حکومت الهی داشت ، پیغمبر خاتم 13 سال در مکه نتوانسته بود حاکمیت الهی را در جامعه برقرار بکند ؛ بعد از سیزده سال ، عده ی معدودی که ایمان آورده بودند به ناچار از مکه به حبشه رفتند که جانشان در امان باشد . بعد در مدینه پیغمبر حکومت تشکیل داد ، اما ده سال در مدینه با 84 جنگ گذشت .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر در ادامه افزودند : دشمن می خواهد الآن نارضایتی و عصبانیت مردم را هدایت کند به سمت اصل انقلاب . اصل انقلاب ایرادی نداشته و ندارد . اصل اسلام ایرادی نداشت و ندارد . ولی خدا نکند که مدیران ، مست قدرت بشوند . آنوقت است که مشکل قشر متوسط و ضعیف و کارمندان و کارگران را درک نمیکند. حالا دشمن هم میخواهد سوق بدهد که کسی نرود به راهپیمایی 22 بهمن و جشن های انقلاب ؛ حالا واقعاً دشمن دنبال چیست؟ آقا واقعاً آمریکا دنبال خیرِ ملت ایران است؟ خیر والله . او دنبال برقراری سلطه ی قدیم است . همان قبل از انقلاب را میخواهد.ولی ان شاءلله این آرزو را به گور خواهد برد.

ji97_img_6093.jpg

vost_img_6100.jpg

y8r5_img_6105.jpg

xnxc_img_6112.jpg

bt2q_img_6132.jpg

lrnt_img_6136.jpg

q96k_img_6140.jpg

64k_img_6149.jpg

d3i0_img_6150.jpg