آیت الله معلمی و اعضاء ستادبرگزاری نمازجمعه قائم شهر ، با حضور در منزل شهید مدافع حرم ، محمد بلباسی ، ضمن دیدار با خانواده ی این نمازگزار مستمر جمعه ی فقید شهرستان ، یاد و جایگاه این عزیز شهید را گرامی داشتند .

عصر چهارشنبه مورخ 2 مرداد 1398 ، در آستانه ی سالروز اقامه اولین نمازجمعه در نظام جمهوری اسلامی ایران آیت الله معلمی و اعضاء ستادبرگزاری نمازجمعه قائم شهر ، با حضور در منزل شهید مدافع حرم ، محمد بلباسی ، ضمن دیدار با خانواده ی این نمازگزار مستمر جمعه ی فقید شهرستان ، یاد و جایگاه این عزیز شهید را گرامی داشتند .

آیت الله معلمی در این دیدار فرمودند : به مناسبت سالگرد تأسیس و اقامه نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران که پنجم مرداد 58 ، و الآن هم شنبه ی پیش رو که پنجم مرداد هست ، از اقامه ی نمازجمعه در جمهوری اسلامی چهل سال گذشت و از آنجایی که عزیز شهید محمد بلباسی علاوه بر آنکه خودش اهل نمازجمعه بوده اند ، واقعاً از ساماندهان نمازجمعه بودند ، و از مشوقین و مروّجین نمازجمعه بوده اند. و ما توفیق پیدا کردیم که در این بیت شریف حضور پیدا کنیم و برای این عزیز شهید از بارگاه اله طلب رضوان و رحمت اله داشته باشیم.

ایشان افزودند :  خانواده بلباسی از دودمان خانواده های اصیل مذهبی ، و در جریان انقلاب ، علاقمند و فعال ، و عموی عزیز شهیدمان ، شهید علیرضا بلباسی در دفاع مقدس ، از فرماندهان رشید ، و وابستگی به انقلاب در خانواده و خود ایشان نهادینه بوده و هست.

lpt9_img_2988.jpg
fmu5_img_2998.jpg
jieg_img_3009.jpg
123a_img_3010.jpg
blyo_img_3011.jpg
3u2b_img_3016.jpg
6f9_img_3018.jpg
3djs_img_3015.jpg
epfl_img_3023.jpg