اجازه ندهیم تاریخ مشروطه در ایران تکرار شود

آیت‌الله علی معلمی بعد از ظهر امروز در گرامی‌داشت سالگرد امام راحل (ره) در مسجد جامع شهرستان اظهار کرد: در مسیر انقلاب و دفاع مقدس رشادت‌ها و شهادت‌های بسیاری به وجود آمد و نباید این فداکاری‌ها به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه آسیب‌هایی که امکان دارد به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند باید شناسایی شود، خاطرنشان کرد: دسیسه‌های دشمن باید از بین برود و اجازه ندهیم تاریخ مشروطه در ایران تکرار شود و گام‌هایمان را با هوشیاری کامل برداریم.

ایشان با اشاره به اینکه امام راحل بی‌نظیرترین و شجاع‌ترین شیعه در تاریخ فقه اسلام بود، بیان کرد: باید از میراث گران‌بهای امام راحل که برای رسیدن به آن فداکاری و سختی‌های زیادی کشیده شد دفاع کنیم و در نگهداری و حفظ آن کوشا باشیم.

آیت الله معلمی با بیان اینکه امام راحل در مسیر انقلاب خود هرگز ناامید نشد، یادآور شد: بردباری و استقامت امام راحل مورد ستایش است زیرا استقامت ایشان پیام‌آور انقلاب بود.

امام جمعه قائم‌شهر درباره علم‌آموزی امام راحل، اظهار کرد: امام از شاخص‌ها و عناصر بلندمرتبه‌ای مانند فلسفه، اصول و فقه برخوردار بود.

ایشان در پایان گفت:باید راه امام و آرمان‌های امام راحل را ادامه دهیم و همانند سرباز نگذاریم بر میراث آن حضرت خدشه‌ای وارد شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید