به‌جای اینکه به فکر مشکلات جوانان باشند، محفل رقص برگزار می‌کنند

 

آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه قائم‌شهر درباره اجرای کنسرت‌ها در مرکز استان و جشن‌های فارغ التحصیلی دانشجویان که در آن به رقص و پایکوبی پرداخته شد، اظهار کرد: جوانان شغل و آینده مناسب می‌خواهند، آنها را به یک ساعت موسیقی سرگرم نکنید، با برگزاری این‌گونه مراسم، اصل قضیه فراموش می‌شود.

ایشان با بیان اینکه یک شخصیت سیاسی اعلام کرد که عده‎ای تعامل با دنیا را ذلت می‎دانند، افزود: کسی با تعامل مخالف نیست اما اگر عده‎ای تعامل با دنیا را فقط در ارتباط با آمریکا می‌بینند، مخالف این‎گونه تعاملات هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: عده‌ای درباره تأثیر تحریم‎ها حرف‌های عجیب و غریبی می‌زنند، ما استقلال خود را از دست ندادیم، کسانی که امروز کشور را ضعیف نشان می‌دهند، به دشمن خدمت می‌کنند.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه عده‎ای به‎جای اینکه راه چاره اساسی را جست‌وجو کنند، تنها به مذاکرات دل بسته‌اند، تصریح کرد: ملت در برابر همه تحریم‌ها ایستادگی کرد، باید از توان و مقاومت مردم استفاده کرد و با ارائه طرح و ایده مناسب، مشکلات موجود را برطرف کرد.

آیت معلمی اضافه کرد: مردم مشکل را می‌فهمند و در برابر آن مقاومت می‌کنند، اما در طول این دو سال در هنگام مذاکرات، اقتصاد و معیشت مردم و اقتصاد مقاومتی تاکنون چه برنامه‌ای ارائه کردید.

ایشان با اشاره به اینکه هرچه مشکلات کشور را به تحریم‌ها ربط دهیم، دشمن توقع خود را افزایش می‎دهد، خاطرنشان کرد: با این روش‎ها ملت را به ذلت می‌کشانید، باید به‎دنبال عزت نظام و ملت باشید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در زمان جنگ برای دفاع قادر به ساخت یک سیم خاردار هم نبودیم، گفت: امروز از دل تحریم‎ها، صنایع دفاع ایران به حدی قوی می‌شود که موشک 2 هزار کیلومتری می‌سازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید