ربط دادن مشکلات کشور به تحریم‌ها ذلت ملت را در پی دارد

 

آیت‌الله علی معلمی، در خطبه‌ی دوم نماز جمعه این شهرستان، اظهار کردند: 175 شهید غواص بی‌نام و نشان، برای بقای نظام جان‌های خود را خالصانه نثار کردند، در صورتی که امروز عده‌ای برای دریافت نام و نشان دعوا می‌کنند.

ایشان با بیان اینکه نباید هدف خون شهیدان فراموش شود، افزود: مردم با حضور حماسی در هنگام تشییع شهدای گمنام نشان دادند که هرگز خون شهیدان را فراموش نمی‌کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه یک شخصیت سیاسی در این هفته اعلام می‎کند که عده‎ای تعامل با دنیا را ذلت می‎دانند، بیان کرد: کسی با تعامل دنیا مخالف نیست اما اگر عده‎ای تعامل با دنیا را در ارتباط با آمریکا می‌بینند، مخالف این‎گونه تعاملات هستیم.

امام جمعه قائم‎شهر با تأکید به اینکه که نباید از هیچ مذاکره‌ای بترسیم، اضافه کرد: حرف منطقی و حسابی در پایه مذاکرات را ما می‌زنیم، در نتیجه از هیچ مذاکره‌ای ترسی نداریم.

آیت الله معلمی ادامه داد: عده‌ای درباره تأثیر تحریم‎ها حرف‌های عجیب و غریبی می‌زنند، ما استقلال خود را از دست ندادیم، کسانی که امروز کشور را ضعیف نشان می‌دهند، به دشمن خدمت می‌کنند.

ایشان با بیان اینکه در زمان جنگ برای دفاع قادر به ساخت یک سیم خاردار هم نبودیم، تصریح کرد: امروز از دل تحریم‎ها، صنایع دفاع ایران به حدی قوی می‌شود که موشک 2 هزار کیلومتری می‌سازد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: مردم مشکل را می‌فهمند و در برابر آن مقاومت می‌کنند، اما در طول این دو سال در هنگام مذاکرات، اقتصاد و معیشت مردم و اقتصاد مقاومتی تاکنون چه برنامه‌ای ارائه کردید.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه عده‎ای به‎جای اینکه راه چاره اساسی را جست‌وجو کنند، تنها به مذاکرات دل بسته‌اند، تصریح کرد: ملت در برابر همه تحریم‌ها ایستادگی کرد، باید از توان و مقاومت مردم استفاده کرد و با ارائه طرح و ایده مناسب، مشکلات موجود را برطرف کرد.

آیت الله معلمی با اشاره به اینکه هرچه مشکلات کشور را به تحریم‌ها ربط دهیم، دشمن توقع خود را افزایش می‎دهد، خاطرنشان کرد: با این روش‎ها ملت را به ذلت می‌کشانید، باید به‎دنبال عزت نظام و ملت باشید.

ایشان در پایان درباره اجرای کنسرت‌ها در مرکز استان و جشن‌های فارغ‌التحصیلی دانشجویان که در آن به رقص و پایکوبی پرداخته شد، گفت: جوانان شغل و آینده مناسب می‌خواهند، آنها را به یک ساعت موسیقی سرگرم نکنید، با برگزاری این‌گونه مراسم، اصل قضیه فراموش می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید