آیت الله معلمی/ آزادگان مظهر استقامت هستند

حضرت آیت الله علی معلمی در دیدار هیات اجرائی خانه کارگر مازندران با اشاره به 26 مرداد و بازگشت آزادگان به میهن ، افزود : آزادگان مظهر استقامت هستند.

ایشان با تاکید بر اینکه آزادگان در اسارت دشمن ، غیرت و عزت ایرانی را حفظ کردند ، اظهار داشت : بعد از گذشت 30 مشاهده می کنیم که به خاطر همان تحمل سختی ها ، مردم کشورمان به بهترین نحو از شهدای غواص استقبال کردند.

امام جمعه شهرستان قائم شهر نیروی رهبری را حیات جامعه دانست و تصریح کرد : جامعه ای سالم است که نیروی مدافع داشته باشد.

نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به 8 سال دفاع مقدس ، اظهار داشت : در روزگاری که کشور همسایه و تحریک شده به خاک ما تجاوز کرد ، مردم ایران دفاع مقدس را پدید آوردند لذا طبق وعده الهی ، عزت مدافع حفظ ولی متجاوز شرمسار شد.

آیت الله علی معلمی در مورد حضور پرشور مردم قائم شهر در تشییع شهدای غواص نیز گفت : تشییع شهدای گمنام غواص در قائم شهر سنگین تر از همه راهپیمائی های مردم این شهرستان در روزهای قدس و 22 بهمن در طول یک دهه اخیر بود.

ایشان با تاکید بر اینکه استقامت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در برابر زیاده خواهی های دشمن به برکت مقاومت مردم و پایبندی جامعه به آرمان های شهدا ، شکل گرفت ، افزود :  دشمن به دنبال این بود تا کشورمان از دست یابی به انرژی صلح آمیز هسته ای منع شود ولی مقاومت تیم مذاکره کننده هسته ای آنها را ناکام گذاشت.

امام جمعه شهرستان قائم شهر ، کارگران را شریف ترین قشر جامعه دانست  و ادامه داد : قوانین کارگری باید در راستای حمایت از کارگران تغییر و تصویب شود.

آیت الله معلمی با اشاره به پیگیری های دلسوزانه مقام معظم رهبری ، اظهار داشت : هر وقت مشکلات استان را نزد مقام معظم رهبری عنوان کردم ، ایشان با چهره ای باز از شنیدن آنها استقبال کرده و از طریق انتقال به رئیس جمهور ، پیگیر حل آنها شدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به انتخابات پیش رو اشاره کرد و  افزود : در سال همدلی و همزبانی بیش از هر زمانی به وحدت کلمه نیازمندیم چون دشمن به دنبال دو صدائی در کشور عزیزمان است.

ایشان ادامه داد : شیرازه جامعه ما امامت و ولایت است و با توجه به آزادی بیانی که در کشور شاهد هستیم ، دشمن هیچگاه به آرزوی خود دست نخواهد یافت. 

 

دیدگاهتان را بنویسید