آیت الله معلمی/شهادت در سایه ولایت مایه افتخار است

 

 

 

 

 

حضرت آیت الله معلمی شب گذشته در مراسم گرامیداشت ستوان یکم شهید «میثم ملایی کندلوسی»، جمعی پایگاه هفتم امنیت عمومی تهران بزرگ که با حضور مقامات کشوری، لشکری و اقشار مختلف مردمی و مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد جامع شهرستان چالوس برگزار شد، با اشاره به اینکه کدام نیروهای مسلح در کل جهان فرماندهی پاک و الهی دارند، اظهار کرد: خداوند رحمان را شاکر باشیم که در سایه امامت زندگی می‌کنیم.

ایشان با بیان اینکه ولایت فقیه جلوه‌ای بارز و روشن از ولایت و امامت اهل بیت عصمت و طهارت است، افزود: پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون سیاسی و نظامی، پیروزی ملت‌های مستضعف در سطح جهان است و به طور قطع آسیب دیدن جمهوری اسلامی، آسیب دیدن همه ملت‌‌ها و دولت‌های مستضعف است.

امام جمعه قائم‌شهر خاطرنشان کرد: در سایه ولایت و امامت آن هم در عرصه نظامی و انتظامی به شهادت رسیدن مایه عزت، عظمت و افتخار است. وی با قدردانی از مردم مازندران و به ویژه مردم ولایت‌مدار شهرستان‌های نوشهر و چالوس در برگزاری تشییع پیکر پاک و مطهر ستوان یکم شهید «میثم ملایی کندلوسی»، جمعی پایگاه هفتم امنیت عمومی تهران بزرگ و نیز برگزاری مراسم‌های گرامیداشت برای این شهید والامقام، تصریح کرد: همه ما مرگ را در پیش رو داریم و خداوند مرگ و زندگی را آفرید تا نشان دهد کدام‌ یک از انسان‌ها نیکوتر عمل می‌کند.

ابوشهیدین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جنگ بدر، نخستین جنگ اسلام و کفر بوده است، اظهار کرد: برخی از اصحاب رسول خدا که در جنگ بدر به شهادت رسیده بودند،بعضی از مردم کم بصیرت آن زمان که مقام و منزلت شهید را درک نکرده بودند، اظهار تأسف کرده و تعبیر به مردن می‌کردند، اما جبرئیل آیه آورد؛ « وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبیلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاء وَلَکِن لاَّ تَشْعُرُونَ» آنان را که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده نخوانید، آن‌ها زنده‌اند و شما در نمی‌یابید.

ایشان با بیان اینکه مبارزه با فساد، با سارق مسلح و مبارزه با متجاوز مسلح، جهاد در راه خدا است، گفت: نیروهای مسلح چه در عرصه‌های داخلی در مبارزه با فساد و مفسد و چه در نوار مرزی برای مقابله و دفع تهاجم دشمن همه در راه خدا تلاش می‌کنند.

در این مراسم رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ، رئیس عقیدتی سیاسی پلیس امنیت تهران بزرگ، رئیس حفاظت اطلاعات پلیس امنیت تهران بزرگ، فرمانده انتظامی استان مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان‌‌های نوشهر و چالوس، مسئولان ارشد استانی،شهرستانی و سایر هم‌رزمان و همکاران ستوان یکم شهید «میثم ملایی کندلوسی» جمعی پایگاه هفتم امنیت عمومی تهران بزرگ حضور داشتند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید