همایش نمایندگان فرماندار و ناظرین مسئول شورای نگهبان در شعب اخذ رأی ، با حضور و سخنرانی آیت الله معلمی ، در مصلی جمعه قائم شهر برگزار شد + تصاویر

عصر یکشنبه مورخ 23 خرداد 1400 ، همایش نمایندگان فرماندار و ناظرین مسئول شورای نگهبان در شعب اخذ رأی ، با حضور و سخنرانی آیت الله معلمی ، در مصلی جمعه قائم شهر برگزار شد.

آیت الله معلمی در این مراسم فرمودند: هنر والای امام«ره» ، بسیج ملّت بود . اگر بسیج ملت نبود ، قطعاً این انقلاب به پیروزی نمیرسید . امام«ره» نه با تکیه بر قدرت های نظامی ، و نه با تکیه بر هیچ قدرت خارجی ، شفاف و صادقانه با مردم سخن گفت ، و جذب قلوب کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری  و امام جمعه قائم شهر ،  با قرائت آیه شریفه «وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا» فرمودند : اعتصام بحبل الله ، یعنی گرفتن و محکم نگه داشتن حبل و رشته ی الهی ؛ حبل خدا چیست؟ به تفسیر رسول خدا ، علی «ع» حبل و رشته ی الهی است. اما بنا نیست اعتصام تنها به علی «ع» باشد ، بلکه بنا است اعتصام به این رشته و به این جریان باشد . آن روز علی«ع» ، و فردا دیگری از همان رشته و جریان . الآن هم همان جریان وجود دارد ، الآن هم همان رشته وجود دارد ؛ در استمرار جریان امامت ، در استمرار جریان ولایت.

img_6271_few8.jpg
img_6276_555x.jpg
img_6284_2aow.jpg
img_6303_yr4d.jpg
img_6318_4sdk.jpg
img_6348_wxf1.jpg