آیت الله سید صادق پیشنمازی«عضو مجلس خبرگان رهبری » ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

مغرب شنبه مورخ 24 مهر 1400 ، آیت الله سید صادق پیشنمازی«عضو مجلس خبرگان رهبری» ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی«نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری» دیدار کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار فرمودند:خدای رحمان را شاکریم و حمد میگوییم که بار دیگر ماه ربیع المولود را ، همچنین ماهی که آغاز امامت و ولایت ولی الله الاعظم حجةبن الحسن «عج» در این ماه اتفاق افتاد را درک کردیم. امیدواریم که خدای رحمان به عزت اولیاء خودش ، همه ی ما را در مسیر بندگی خود موفق بدارد ، آنچه که وظیفه و تکلیف ما است ، خدای رحمان ما را به وظایفمان اولاً آشنا و ثانیاً موفق به عمل بفرماید. خیر مقدم و خوش آمد عرض میکنم خدمت صدیق مکرم سرور معظم ، یادگار فقیه بزرگ مرحوم آیت الله سید مهدی پیشنمازی ، حقیقتاً فقاهت و علمیتش در مازندران کم نظیر بود . بحمد الله ورود حضرتعالی به جمع خبرگان مایه ی مسرت مومنین در منطقه شده است ؛ و از اینکه لطف کردید امشب تشریف بیاورید ، سپاسگزاریم.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری فرمودند : عزت شیعه در طول تاریخ در سایه ی امامت و ولایت بوده است . انسان یک نیم نگاهی داشته باشد میبینید که عملاً خدای رحمان نعمتش را بر خلقش تمام کرد ، اما کفران نعمت از ناحیه ی بندگان همواره در طول تاریخ بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر افزودند: فرمایش امام «ره» است که مرحوم امام«ره» با قاطعیت در دیداری با مردم فرموده بودند که : ولایت فقیه چیزی است که خدای رحمان درست کرد ؛ ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است . پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند .

img_4731_60fr.jpg
img_4131_ayj.jpg
img_4728_a6er.jpg
img_4737_3u28.jpg
img_4740_xyow.jpg
img_4743_8404.jpg
img_4747_qdn.jpg
img_4748_4dsc.jpg
img_4754_iw8g.jpg
img_4749_khke.jpg