فرماندهی و مدیران نیروی انتظامی شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه ،به مناسبت هفته نیروی انتظامی با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش از ظهر پنجشنبه مورخ 14 مهر 1401 ، فرماندهی و مدیران نیروی انتظامی شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه ،به مناسبت هفته نیروی انتظامی با آیت الله معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» دیدار کردند .

آیت الله معلمی در این دیدار فرمودند: امروز اولین روز آغاز امامت ولی الله الاعظم حجت بن الحسن «عج» است و تقارن مبارک هفته ی نیروی انتظامی با این مناسبت.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قائم شهر افزودند: دیدیم که رهبر معظم انقلاب با تمام کلمه تقدیر و تجلیل و تکریم فرمودند از خدمات پلیس و در این مرحله اتمام حجت با خواص کج فهم صورت گرفته است و تأکید فرمودند آنهایی که بیانیه داده بودند قبل از اغتشاشات و به نوعی سعی در تضعیف نیروی انتظامی داشتند ، حالا که فهمیدند بهانه تراشی شده بود و هدف چیز دیگری بود ، باید جبران کنند . بعضی از خواصی که بر گُرده ی این ملت ، ایستادند و جایگاهی پیدا کرده بودند و اگر حضور مردم نبود ، افرادی مثل آنها فراوان در این کشور بوده اند ، و اگر نام و نشان و شخصیتی پیدا کردند در سایه ی نظام و انقلاب و حضور مردم برایشان اتفاق افتاد ، ولی متأسفانه نه تنها در حق نیروی انتظامی جفا کردند ، بلکه جفا در حق مردم هم کردند ؛ چرا که نیروی انتظامی در نظام اسلامی ، به گواه همین عنوان امسال هفته ی نیروی انتظامی یعنی پلیس خادم مردم ، و مردم حامی پلیس ، از مردم است و جدا نیست . خادم مردم را تضعیف کردن یعنی تضعیف مردم ، چرا که به معنی تضعیف حافظان امنیت مردم است و به ضرر جامعه و مردم خواهد بود . مردم حامی همه ی نیروهای مسلح هستند و حضور در صحنه دارند بحمدالله.