آیت الله سید حسن عاملی «نماینده ولی فقیه در استان اردبیل» با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

مغرب شنبه مورخ 12 آذر 1401 ، آیت الله سید حسن عاملی «نماینده ولی فقیه در استان اردبیل» با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی دیدار کردند .

آیت الله معلمی بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء ، در بیاناتی فرمودند : خدای رحمان را به همه ی توفیقات و عنایات و الطافش شاکریم ، و الحمدلله واقعاً یک فرصت استثنایی برای ما قائمشهری ها فراهم شده است که سرور عزیزمان حضرت آیت الله عاملی ، نماینده رهبر معظم انقلاب در استان اردبیل ، امام جمعه ی اردبیل و انسانی بسیار وارسته ، میهمان شهر ما باشند و از محضر و بیانات این عالم برجسته استفاده بشود .

عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند: سعادتی است که از امشب تا شب شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بر حسب نقل 75 روز که شب پنجشنبه خواهد بود ، ان شاءلله از محضر حاج آقا در مسجد مرحوم آقای صبوری فیض خواهیم برد. و ان شاءالله مردم شهرستان و استان از این فرصت بهره خواهند برد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر افزودند: الفرصة تمرّ مَرّ السحاب ؛ فرصت ماندگاری ندارد ، و در حال از دست رفتن است ، و اما خوشا به حال کسانی که از فرصت در اختیار ، حداکثر بهره برداری را داشته باشند .