فعالان سازمان فضای مجازی سراج استان مازندران با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر به مناسبت چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی ، با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند + تصاویر

عصر یکشنبه مورخ 14 بهمن 1397 ، فعالان سازمان فضای مجازی سراج استان مازندران با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر ، ضمن دیدار با ابوالشهیدین آیت الله معلمی  عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان ،به مناسبت چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی ، با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.
آیت الله معلمی در این دیدار ، ضمن شکرگزاری به بارگاه احدیت به جهت درکِ چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند: دشمن می خواهد ضعف مقطعی مدیریت های ماا را به حساب اصل نظام بگذارد . در حالی که حقیقت امر این نیست . ماهیت انقلاب این نبود که جامعه دچار مشکل معیشتی بشود . بلکه به عکس ، هدف انقلاب ایجاد رفاه برای اقشار مخصوصاً متوسط جامعه و رفع تبعیض بود . از اهداف انقلاب ایجاد فرصت اشتغال گسترده تر و تولید مایحتاج عمومی در داخل بوده است.
امام جمعه قائم شهر در ادامه با اشاره به اینکه جهاد ، همیشه اسلحه ی گرم به دست گرفتن و نبرد در جبهه های تسلیحاتی نیست ، و باید با دشمن از هر راهی که وارد میشود ،، خصوصاً فضای مجازی مقابله کرد افزودند: آنهایی که موج آفریدند ، جوان ها بودند که سینه سپر کردند. جوانها بودند که مقابل نیروهای مسلح زورگو استقامت کردند ، در اصل پیروزی انقلاب . و بعد ، در دوران دفاع مقدس ، که هدف اصلی جنگ تحمیلی ، شکستن انقلاب ، و سرکوب کردن انقلابیون ، و برگرداندن اوضاع گذشته بود.چه کسانی مقاومت کردند که جنگ تحمیلی تبدیل بشود به دفاع مقدس و یک دفاع آبرومند . به یک دفاعی که چشم دنیا را خیره بکند این استقامت؟ خب نسل جوانِ جامعه بود . و همچنین در برابر فتنه های متعاقب جنگ . اما در ادامه ی امور کشور ، جای این نسل خالی است متأسفانه . لذا اگر دقت بکنید ، مقام معظم رهبری اینهمه تأکید دارد بر مدیریت جهادی ، اینهمه واقعاً دلش قنج میزند برای حضور جوانان در صحنه ، با ادبیات گوناگون ، جوان مومن ، انقلابی ، پای کار ، این ها تعابیر رهبری است .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر در ادامه افزودند: خب اگر میخواهیم واقعاً مسلمان و باعزت و مستقل باشیم ، پس نباید توقع سازش با استکبار را داشتهه باشیم.از مدیریت جاری اگر عصبانی هستیم ما مردم ، خب ، گله ی مان را بگوییم ، ولی محترمانه . اعتراضمان را محترمانه به گوش دولتمردانمان برسانیم ، ولی نباید به دشمن غدّار ، فرصت داد که به هدفش برسد . او میخواهد از این عصبانیت مردم از گرانی و نابسامانی وضعیت معیشت و اقتصاد مردم ، مردم را از اصل انقلاب دور بگرداند . پس مرزبندی لازم است.

gzp9_img_5754.jpg

fsos_img_5757.jpg

e0zp_img_5759.jpg

rnu8_img_5766.jpg

bonc_img_5770.jpg

3msu_img_5771.jpg

t5my_img_5773.jpg

6e9w_img_5802.jpg

uor5_img_5777.jpg

u4z7_img_5778.jpg

n17l_img_5779.jpg

4zrd_img_5795.jpg

bgh7_img_5797.jpg

3xfp_img_5798.jpg

q4p_img_5799.jpg

raid_img_5800.jpg

5ut_img_5801.jpg