هیئت اجرایی خانه کارگر ، نمایندگان ، بازنشستگان و مسئولین ادارات تعاون ، کار ، و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی استان مازندران ، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر به مناسبت هفته کار و کارگر ، ضمن دیدار با آیت الله معلمی امام جمعه شهرستان و عضو مجلس خبرگان رهبری ، به بیان دغدغه های جامعه کارگری پرداختند+تصاویر

پیش از ظهر یکشنبه مورخ 8 اردیبهشت 1398 ، هیئت اجرایی خانه کارگر ، نمایندگان ، بازنشستگان و مسئولین ادارات تعاون ، کار ، و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی استان مازندران ، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر به مناسبت هفته کار و کارگر ، ضمن دیدار با آیت الله معلمی امام جمعه شهرستان و عضو مجلس خبرگان رهبری ، به بیان دغدغه های جامعه کارگری پرداختند.

آیت الله معلمی در این دیدار در بیاناتی ، ضمن خیر مقدم به میهمانان حاضر ، فرمودند: خدای رحمان را به این فرصت وتوفیق حضور در این اجتماع سپاسگزارم ، و تبریک عرض میکنم هفته ی کار و کارگر را ، و باید این نکته را توجه داشته باشیم که اگر در دنیا روزی به عنوان کار و کارگر هم مطرح نبود ، قطعاً در نظام جمهوری اسلامی ، روز و یا هفته ای به نام کار و کارگر ابداع میشد . 
ایشان افزودند: اهتمام آموزه های دین نسبت به کار و کارگر و شَرَف کار و شرَف کارگر بسیار بالا است و اساساً هر کشوری هم ، استقلال و عزت و روی پای خود ایستادنش و ذلیل بیگانگان نشدنش بسته به کار و جامعه ی کارگری است .
رئیس شورای فرهنگ عمومی در ادامه افزودند :چرا نساجی به این روز افتاد . چرا گونی بافی به این روز افتاد؟ چه کسی این کار را کرد؟ آیا نظام؟! به خدا نسبت دادن این مطالب به نظام اسلامی یک ظلم بزرگ است . نظام رونق کار و تولید را میخواست و میخواهد .ورشکستگی نساجی مازندرن مؤلّفه های فراوانی دارد . از جمله ی آن مؤلفه ها ، فرسودگی دستگاه ها و ابزارآلات و جایگزین نساختن به موقع مدیریت ، خب بله درست. ولی عمده ی آسیبی که نساجی دید از کجاست؟ ببینید ، درست است که کارگر باید هشیار و هشیار سیاسی هم باشد و به موقع هم حضور سیاسی خوبی داشته باشد و تصمیم گیری های خوبی هم داشته باشد ، ولی نباید فضای کارگری عرصه ی تاخت و تاز طرفداران این نماینده و یا آن نماینده باشد . یکی از چیزهایی که آسیب جدی زده بود نساجی را همین قصه بود . 
عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند : هم تکریم کارگر و هم به موقع اداء حق و حقوق کارگر کردن ، روش مورد ترویج اسلام است ؛ ولی الآن چرا باید کارگر چند ماه یک جا کار کند و حقوق نگیرد؟
رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر قائم شهر افزودند: دشمن میخواهد سعی کند فرضاً ناکارآمدی یک مدیر در یک دستگاه را به پای نظام بگذارد ؛ اما انسان ، صاحب عقل و اندیشه و خرد است ؛ خب طبق قانون اساسی ، اداره ی امور اجرائیات کشور ، اصلاً ربطی به رهبری ندارد .هرکجا سیاسیون گیر کردند و گرفتار شدند متوسل میشوند به رهبری که از اختیارات رهبری عمل کند! ولی همین ها اگر فرضاً رهبری بخواهد به نفع ملت مداخله کند ، آنوقت شیون میکنند که مداخله در وظایف دیگر دستگاه ها شده است! . میبینید؟!. لذا است که خود رهبری هم مقید است به قانون اساسی.

s1xi_img_5097.jpg
iy9_img_5111.jpg
f9bz_img_5102.jpg
iy9_img_5111.jpg
g9j7_img_5120.jpg
ley2_img_5123.jpg
yiv_img_5134.jpg
071k_img_5137.jpg
wt6n_img_5140.jpg
e3jt_img_5146.jpg
aquv_img_5144.jpg