ریاست و پرسنل اداره جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ، با آیت الله معلمی دیدار و ارائه گزارش کردند + تصاویر

پیش از ظهر پنجشنبه مورخ 23 خرداد 1398 ، ریاست و مجموعه ی تیم کارشناسی جهاد کشاورزی ، و رؤسای محترم ادارات وابسته به جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ، به مناسبت هفته ی جهاد کشاورزی با آیت الله معلمی دیدار و ارائه گزارش کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار،ضمن خوشآمد گویی به حاضرین ، به ویژه حجت الاسلام والمسلمین فلاح «مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران» ، فرمودند: هفته ی جهاد کشاورزی یادآور آن ایام حماسه و ایثار و فداکاری عرصه ی دفاع مقدس است.

ایشان افزودند: خدا را شاکر باشید که شدید ابواب جمعیِ جهاد کشاورزی ؛ به این معنا که خوبی ها درجاتی دارد ، کار و خدمت ، همه جا خوب است ، مخصوصاً کار و خدمت در عرصه ای باشد که بستگی دارد به ارزاق عمومی .رزّاق بالذات خدا است ؛ و کشاورز هم وسیله است ، و شما هم در کنار کشاورز دارید کمک میکنید ، راهنمایی میکنید ، امکانات در اختیار میگذارید ؛ هر وقت انسان میخواهد فرشته های الهی «حضرت میکائیل ، حضرت اسرافیل » را بخواهد نا ببرد باید بگوید سلام الله علیهم ؛ بله مقام حضرت جبرئیل بالاتر ، چون مأمور وحی است ، ولی آنها هم مأمور ارزاق بندگان خدا در روی زمین هستند . شما نیز ابواب جمعی این تشکیلات ، خب این جای شکر ندارد ؟ دارد حقیقتاً.

ایشان افزودند : کار شما اگر منحصر به همان دستورات و بخشنامه ها و آیین نامه های ابلاغی باشد ، پس کار جهادی نمیشود ، میشود همان اداره کشاورزی ، اما جهاد کشاورزی معنایش این میشود که باید گاهی هم آتش به اختیار باشید ، کجا آتش به اختیار؟ نه اینکه خدای ناکرده کاری شود که به بیت المال و به کشاورز آسیبی برسد ، نه خیر ؛ آنجایی که واقعاً به نتیجه رسیدید علاوه بر دستورات اداری ، یک امکاناتی و فرصتی دارید و میتوانید کاری کنید که در جهت تولید و کشاورزی و این عرصه کمک بشود . 

aod_img_9986.jpg
b4v_img_9989.jpg
lx10_img_9990.jpg
3t23_img_9991.jpg
2l76_img_9993.jpg
j03j_img_9999.jpg