مدیرکلّ دادگستری استان مازندران ، به معیت معاونین ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی ، دیدار و گفت و گو کردند + تصاویر

پیش از ظهر پنجشنبه مورخ 27 تیرماه 1398 ، مدیرکلّ دادگستری استان مازندران ، به معیت معاونین ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی ، دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار آیت الله معلمی ضمن خیرمقدم به حاضرین ، و آرزوی موفقیت در خدمت در این جایگاه برای ایشان فرمودند: بحمدالله با ورود آیت الله رئیسی به ریاست قوه ی  قضا ، توفیق این دستگاه شده که یک مدیر جهادی ،مدیر فعال و پای کار داشته باشند ، و البته هیچکس نمیتواند موفقیت امری را تنها به خودش نسبت بدهد؛ یکتایی مال خدای رحمان است . تنها خداوند است که به کسی نیاز ندارد. وگر نه همه ی ما در انجام وظایف محوله ی خودمان ، نیاز به مساعدت و همکاری دیگران داریم .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ادامه افزودند : اگر همه ی عناصر ذیربط ، به موقع دست به کار بشوند و وظیفه ی خودشان را انجام بدهند ، آنوقت است که خروجی آن دستگاه ، یک خروجی مبارک ، یک خروجی قابل قبول خواهد بود .

عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند: امیدواریم که با آمدن حضرتعالی ، خدای رحمان این توفیق را به شما و همه ی همکارانتان مرحمت کند و از وجود این عزیزان بهره ی کافی و وافی برده بشود.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان افزودند: یکی از جاهایی که آقای رئیسی نام برده بودند که به اصطلاح عقب ماندگی در رسیدگی به پرونده ها وجود دارد ، مازندران را ذکر کرده بود . امیدواریم که حالا یک قدری تلاش و سرعت عمل افزایش پیدا کند.

hgqe_img_2038.jpg
94rc_img_2021.jpg
ow4t_img_2019.jpg
8q1c_img_2026.jpg
iowq_img_2027.jpg
4rt_img_2029.jpg
h80c_img_2032.jpg