آیین گردهمآیی رزمندگان جبهه مقاومت با آیت الله معلمی در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر برگزار شد + تصاویر

شامگاه دوشنبه مورخ 21 بهمن 1398 ، آیین گردهمآیی رزمندگان جبهه مقاومت با آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر ، در روز جهاد،مقاومت و استکبار ستیزی در ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر برگزار شد.

امام جمعه قائم شهر در این دیدار ، با قرائت فراز پایانی آیه شریفه 95 سوره مبارکه نساء کلام الله مجید فرمودند: ما که توفیق جهاد فی سبیل الله را مسلحانه نداریم ، ولی شما جهادگران را دوست داریم ، مشتاق دیدار و زیارت شما بودیم . شما حقیقتاً عزیزان ما هستید ، عزیزان امت اسلامید . برای خاطر اینکه این تعبیرات قرآنی را دقت کنید که می فرماید: «فضل الله المجاهدین» ؛ خدا تفضیل داد جهادگران در راه خودش را  بر قاعدین.آنهایی که توان ندارند ، یا نخواستند ؛ در هرصورت مجاهدان فضلی دارند ، برتری دارند . ما حقیقتاً شما را ، مجاهدان را دوست داریم .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر در ادامه با نقل روایتی از رسول گرامی اسلام«ص» فرمودند : بنا بر فرمایش پیامبر گرامی اسلام «ص» ، هرکه یک جمعی و یک جریانی را دوست داشته باشد ، با آنها محشور میشود و با آنها شریک میشود در اجر با آنها . خب پس خیلی مهم است که کسانی که توان رزم را مثلاً نداشتند ، یا به هر دلیل موفق نشدند ، اما واقعاً دلشان بوده با رزمندگان ، دلشان بوده با امر دفاع ، دلشان بوده با مقاومت ، با آنها محشور خواهد بود . و بنا بر همین فرموده ، اگر کسانی بلا نسبت نعوذبالله یک عده فاسق و فاجر را علاقه داشته باشند ، حشرشان با آنها خواهد بود ؛ اما اگر مومنین را دوست داشته باشد آدم و مجاهدین را دوست داشته باشد آدم ، حشرش با آنها خواهد بود ان شاءلله . حالا ما که توفیق جهاد مسلحانه را امروز نداشتیم ، شما مجاهدان  فی سبیل الله را علاقه داشتیم و داریم واقعاً و دعا میکنیم .

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قائم شهر در ادامه افزودند: شب یوم الله بیست و دوم بهمن است . عزیزان ، انقلاب دستآورد های بزرگی داشت که مطرح میشود . ولی یکی از دستآوردهای بزرگ انقلاب که یا مطرح نمیشود و یا کم مطرح میشود ، این است که ، قبل از پیروزی انقلاب ، جامعه ی ایرانی ، جامعه ی آرام به ظاهر ، خمود ، و هیئت حاکمه یعنی نظام شاهنشاهی ، هر خلاف و هر غلطی و هر کاری را در سایه ی برخورداری از حمایت آمریکا انجام میداد ؛ کمونیست ها داعیه دار مبارزه با استکبار بودند ، لذا دین را و دینداران را درک نکرده بودند و نفی میکردند و به سُخره میگرفتند و میگفتند «دین افیون اجتماع است» نعوذبالله ، «و دینداران نعوذبالله مثل آدم های افیونی ، تخدیر و کدر شده هستند و نشاط و تحرکی ندارند» ، و کمونیست ها شعار مبارزه با سلطه جویی و مبارزه با ظلم و ظالم را به دروغ فریاد میکردند و لذا طیف های مختلفی از جوان ها به این شعارهای دروغ گرایش پیدا میکردند . حالا درحالی که اسلام محجور شده بود ، وگرنه اسلام در ذات خود همین است که امروزه اهل مقاومت دارند . در ذات اسلام جهاد بوده و هست. یعنی در فروع دین ، در کنار نماز و در کنار روزه ، جهاد یکی از واجبات دینی است . اما چرا کمونیست ها میگفتند دین افیون اجتماع است و دین مخدر است و دینداران تخدیر شده است مغزشان ؟ و چرا اینگونه مسخره میکردند ؟ برای خاطر اینکه به ظاهر میدیدند که در جامعه ی دینی ، در جامعه ی اسلامی ، آمریکایی ها و انگلیسی ها ، می آیند هر چه که آنها باب طبع و دلبخواه خودشان است تحمیل میکنند بر نظام ایران و مردم هم عکس العملی نشان نمیدهند . اما نهضت امام ، از جمله برکات و از جمله دستآوردهای بزرگش این شد که این اندیشه ی کمونیستی را به زباله دان تاریخ انداخت و دیگر کسی نمیتوانست و نمیتواند در دنیا مدعی بشود که دین افیون اجتماع است و دینداران تخدیر شده هستند و آلت دست قدرتهای استکباری هستند . خیر ، بلکه دین ، دین با جهاد و با مقاومت است .

5656_img_6510.jpg

n83y_img_6514.jpg

29nz_img_6547.jpg

jfox_img_6565_-_copy.jpg

a1p_img_6579.jpg