فرماندهی و مدیران ستادی نیروی انتظامی شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش از ظهر دوشنبه مورخ 15 اردیبهشت 1399 ، فرماندهی و مدیران ستادی نیروی انتظامی شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر با آیت الله معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» دیدار کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار فرمودند : خدا را شاکریم که دهمین روز از ماه مبارک رمضان را در جمع شما عزیزان ، سبزپوشان نیروی انتظامی  درک کرده ایم. امیدواریم خدای رحمان ، به الطاف کریمانه ی خود با منقضی شدن ماه مبارک رمضان ، گرفتاری و مشکلاتی را که متعاقب این بیماری مرموز بر جامعه ی ما سایه افکند ، برطرف بگرداند ان شاءلله.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان در ادامه قائم شهر فرمودند : گاهی خوبی و بدی انسان ، تنها مربوط به خودش نیست و گاهی به یک قشر و طیف  و یک جمع برمیگردد.

ایشان با اشاره به آیه 53 سوره مبارکه زمر کلام الله مجید افزودند : راجع به بلیه های شخصی ، خدای رحمان نوید میدهد به آمرزش. اما یک وقتی انسان در یک جایگاهی قرار میگیرد که درست عمل کردنش هم برای خودش و هم علاوه بر اینکه برای خودش عزت و عظمت و آبرومندی و افتخار ایجاد میکند ، برای یک قشری و برای یک طیف و جمعی ، عمل او عزت آفرین میشود . و در نقطه ی مقابلش هم اگر خدای نکرده کار خلافی را مرتکب شده ، نه تنها برای خودش مسأله ساز است ، بلکه برای یک جمعی موجب ضرر میشود .

رئیس شورای فرهنگ عمومی در ادامه افزودند : شما عزیزان ،و همه ی پرسنل نیروی انتظامی در سطح کشور را امیر المومنین سلام الله علیه فرمودند که اگر نیروی مسلح درست عمل کند ، برای حاکمان زینت است و عزت . انسان وقتی مسئولیتی را پذیرفته ، باید به لوازمش ملتزم باشد . پذیرفتید که در سایه ی نظام اسلامی ، در سایه ی نظام ولایی ، در سایه ی ولایت که منتهی میشود به خدای رحمان خدمت کنید. اگر ولایت منتهی به خدا نبوده ، مشروعیتی نمیداشت ؛ کجای دنیا ، کدام کشور ، نیروهای مسلح ، فرماندهی پاک ، فرماندهی شفاف ، فرماندهی سالم و صادق ، مثل جمهوری اسلامی ایران دارند؟ . واقعاً افتخار بزرگی است برای همه ی نیروهای مسلح ، مخصوصاً نیروهای انتظامی که در سایه ی نظام ولایی ، در سایه ی ولایت فقیه به سر میبرند و خدمت میکنند و بر همین اساس است که واقعاً چه در عرصه ی دفاع در سرحدات ، و چه در مقابله با اشرار ، چه در مقابله با افراد فاسق و فاجر ، اگر آسیب ببیند نیروی انتظامی ، و چه آسیب بزند ، در هر دو صورت مأجور و مثاب است . برای خاطر اینکه عملش مشروعیت دارد و ملاک هم مشروعیت کار است . وقتی کار مشروعیت دارد ، اگر خدای نکرده آسیب ببیند ، کشته بشود ، شهید عندالله است ، و اگر هم در برخورد با اشرار ، در مقاومت در برابر با متجاوزان ، آنها را از پای در بیاورد ، کار جهادی کرده ، کار مقدسی کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزودند: حقیقتاً عملکرد شما عزیزان برای نظام ، برای مسئولان نظام ، به ویژه برای رهبری مایه ی عزت است ، مایه ی عظمت و اقتدار است . اگر خدای نکرده یک جا فشلی و کاستی در عمل ایجاد بشود ، تنها به خودش آسیب نمیزند این فرد ، بلکه واقعاً به قشر مقدسی به نام نیروی انتظامی آسیب زده است ، و به یک جمعی که تحت فرماندهی فقیه عادل ، عمل میکنند ؛ بنابراین کار شما بسیار حساس و مهم و هم اجرش بسیار بزرگ است.

ایشان افزوند: حقیقتاً عنایت مقام معظم رهبری هم بوده و هست که در همه ی تشکیلات، تشکیلات اداری کشور ، مخصوصاً در نیروهای مسلح ، میدان داری با جوان تر ها باشد . لذا در این دوره که جناب سرهنگ خادمی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان را به عهده گرفتند ، فرصتی است برای تحرکات بیشتر . خلاصه تحرکات شما نتیجه اش امنیت جامعه و آرامش و آسایش مردم میشود ، موجب دعای خیر مؤمنین  میشود ، و تلاش شما موجب کوتاه شدن دست متجاوزین به حقوق و اموال و اعراض مردم و نوامیس مردم میشود . هم خانواده ها باید مسائل امنیتی را رعایت کنند در حد مقدور ، که نیشود فرد بی احتیاطی کند و بعد اگر اموالش به سرقت رفت آنوقت از دیگران و از نیروی انتظامی گله کند .

ایشان در انتها فرمودند : ان شاءلله موفق و مؤید باشید و خدای رحمان بر توفیقات همه ی شما به لطف و کرمش بیافزاید ان شاءلله.

pjss_img_0051.jpg

wz7g_img_0056.jpg

n0yq_img_0075.jpg

eoho_img_0090.jpg

jchr_img_0138.jpg

uve0_img_0148.jpg

ts1_img_0158.jpg

g87s_img_0173.jpg

i9v4_img_0186.jpg