دکتر الله بداشتی «ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور» با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش از ظهر پنجشنبه مورخ 29 اردیبهشت 1401 ، دکتر الله بداشتی «ریاست سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور» به معیت آقای حسینیان «مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران» ،  با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی دیدار کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار ضمن خیرمقدم به حاضرین ، فرمودند: دشمنان توان ایجاد فاصله بین عناصر بسیجی و عناصر مومن و فعال و انقلابی و با اخلاص ، با نظام را ندارد ، چه رسد به عواملدشمن در داخل . این را در طول این مدت دیدیم و جای انکار هم ندارد .
ایشان افزودند: بعد از خاتمه ی جنگ ، تصور شد از جانب برخی که خصومت دشمن تمام شد و دیگر جنگی نیست و باید دنبال سازندگی کشور بود ، یک غفلتی پدید آمد و منجر شد به کنار نهادن نیروهای بسیجی و جهادی و روی کار آوردن عناصر غیر زحمت پذیر ، عناصر تحصیلکرده ی آمریکا و انگلیس و دنبال یک زندگی آرام و بدون درد سر . غافل از اینکه هرگز استکبار جهانی رها نمیکند و آزاد نمیگذارد که انقلاب اسلامی ایران به راه خودش ادامه بدهد . دشمن همواره خصومتش را تداوم میبخشد و تقویت میکند . ولی از این سمت متأسفانه غفلتی صورت گرفت و نیروهای جهادی و بسیجی ، از عرصه ی مدیریت در مقاطعی طولانی کنار گذاشته شدند که این ریشه ی گرفتاری های امروز ما است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند: مقدم داشتن عناصر بسیجی در اداره ی امور کشور تأکید قرآن است ، ولی متأسفانه ما در پایان جنگ موفق نشدیم این اصل را اجرا نماییم ، در حالی که همین نیروهای بسیجی با روحیه ی جهادی در عرصه ی سازندگی هم میتوانستند موفق بدرخشند ، همانگونه که در عرصه ی دفاع مقدس درخشیدند ، و همان موفقیت اینجا هم در عرصه ی ساختن کشور و به خود کفایی رساندن کشور و چشم به خارج برای واردات نداشتن میتوانست خیلی مؤثر باشد ؛ همانگونه که با عنایت مقام معظم رهبری و تلاش جهادی نیروهای بسیجی ، در عرصه ی دفاعی ، همانی که مطلوب بود اتفاق افتاد.

img_8188_9rhu.jpg
img_8208_jh6p.jpg
img_8216_vmvf.jpg
img_8217_jbh.jpg
img_8228_9lza.jpg