رؤسای ادارات جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی ، دامپزشکی ، و تعاون روستایی شهرستان قائم شهر ، با حضور در دفتر امام جمعه ، بمناسبت روز جهاد کشاورزی با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش از ظهر سه شنبه مورخ 24خرداد 1401 ، آقایان درویش نیا ، رحیمی ، حسینی و محمودی ( رؤسای ادارات جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی ، دامپزشکی ، و تعاون روستایی شهرستان قائم شهر) ، با حضور در دفتر امام جمعه ، بمناسبت روز جهاد کشاورزی با آیت الله معلمی دیدار کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار ، ضمن خیرمقدم به حاضرین و گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی فرمودند: چه عنوان جهاد سازندگی ، و چه عنوان جهاد کشاورزی ، هردو عنوان ، کلمه ی مقدس جهاد را پیشوند دارند. یعنی در هر دو باید به صورت جهادی همت داشته باشند. هر عنوانی یک ملزومات و التزاماتی دارد . جهاد کشاورزی یعنی کشاورزی به صورت عادی و معمولی نه ، بلکه باید یک حرکت فوق العاده ای داشته باشد. استکبار جهانی همواره در طول تاریخ بشریت از زمان آدم آغاز شده ، و این یعنی وقتی خود خدای رحمان که خلق کرد بشر را ، میدان و فرصت داد ، که این بشر میتواند مستکبرانه یا خاضعانه رفتار کند . بشر مخیّر است . اینها از ناحیه ذات اقدس اله است و خدا فرصت دده است .

ایشان افزودند: در شرایط امروزی استکبار جهانی سخت همتش را به کار گرفته و همه ی عواملش را به کار گرفته است ، آیا استکبار راست میگوید و باید انقلاب و انقلابیون ناموفق باشند ؟ قطعاً این نیست .چاره ی کار در برابر اراده ی استکبار این است که انسان اراده ی الهی خود را تقویت کند و خود را به سوی حقایق آموزه های دین خدا نزدیک بسازد .