اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش از ظهر دوشنبه مورخ 30 خرداد 1401 ، اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه ، با آیت الله معلمی دیدار کردند .
آیت الله معلمی در این دیدار ، ضمن خیرمقدم به حاضرین ، و تشکر از تشکیلات اداره تبلیغات اسلامی قائم شهر که مدیریت کردند و این انتخاب برگزار شد ، فرمودند: از اعتماد دیگران به شماها خوشحالیم و به شما هم تبریک عرض میکنیم این اعتماد را . اعتماد دیگران به انسان موجب افزایش مسئولیت انسان میشود ، لذا باید به خدا پناه برد و از خدا مدد خواست ، که انسان بتواند در قبال این اعتماد ، درست عمل کند.
ایشان افزودند : یک وقتی است که انسان در نتیجه ی اعتماد و انتخاب ممکن است منافع مادی داشته باشد ، که البته منافع مادی زوال پذیر است . ولی یک جایی مثل این مسئولیت که شما هستید ، منفعت معنوی و خیر آخرت را در پی دارد برای انسان .اینجا باید به خدا پناه ببرد و هم از خدا توفیق بخواهد برای ادای وظیفه و هم از خدا بخواهد که بتواند به درستی اعتماد دیگران را پاسخ بدهد .
عضو مجلس خبرگان رهبری فرمودند : این که شما هیئت مرکزی انتخاب شدید ، باید در معنا خودتان را خدمتگزار همه ی هیئت های مذهبی ببینید و از خدا مدد بخواهید که بتوانید به درستی انجام تکلیف کنید . فرصت خوبی است هیئت های مذهبی اگر مدیریت خوبی هم داشته باشد.