سران فتنه ‌تشنه قدرت بودند

حضرت  آیت‌الله معلمی عصر امروز در یادواره 147 شهید بخش بهنمیر با تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه 9 دی یادآور یک حرکت تاریخی است اظهار داشت: در این روز ملت ایران با وحدت و انسجام مثال‌زدنی حمایت همه‌جانبه خود را از ولایت فقیه اعلام و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

ایشان با اشاره به اینکه این حماسه ماندگار نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و رهبریت دینی بود عنوان کرد: این حماسه بزرگ باید هر ساله یادآوری شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با مقایسه فتنه‌گران سال 88 و گمراهان مردم زمان پیامبر بیان داشت: برخلاف آنچه برادران اهل سنت تصور غلطی دارند و می‌گویند اصحاب پیغمبر همه به راه حق می‌رفتند خدای رحمان در آیه قرآن اصحاب پیغمبر را مخاطب می‌سازد که اگر او از دنیا رفت یا کشته شد شما می‌خواهید برگردید یعنی مواظب باشید مبادا راه را عوض کنید و گرفتار انحراف شوید و این آیه نشان از آن دارد که عده‌ای از اصحاب پیامبر منحرف شدند.

وی بیان داشت: اگر امام راحل می‌گفت مردم عصر ما از مردم عصر پیامبر وامامان معصوم بالاترند حقیقتی انکارناپذیر است چون مردم عصر امام به امام راحل نگفتند شما قیام کنید  تا پای جان ایستاده‌ایم اما مردم عصر امام حسین(ع) از او دعوت کرده و برای بیعت او را خواندند اما نه تنها امام را رها کردند بلکه خود شمشیر برداشته و با امام مقابله کردند.

امام جمعه قائمشهر با بیان اینکه  فتنه‌گران 88 اسیر نفس و قدرت و پست بودند خاطرنشان کرد: آنها به انحراف رفتند و بد عمل کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر به تایید شخصیت رهبر معظم انقلاب توسط امام راحل اشاره کرد و گفت: انتخاب رهبر معظم انقلاب در زمان حیات امام راحل به عنوان امام جمعه اصلی تهران از بین تمام شخصیت‌های حاضر آن زمان حاکی پیام ارزنده‌ای است که ایشان فردی معتمد در نظام است.

ایشان تصریح فرمودند: رهبر بعد رحلت امام(ره) همواره چه در سیاست داخلی و چه خارجی در خط مستقیم حرکت کرد، لذا هر کس در مقابل رهبر بایستد یعنی در مقابل امام راحل ایستاده است.

امام جمعه قائم شهر فرمودند: اگر مقام معظم رهبری در مقابل اسرائیل و آمریکا کوتاه نمی‌آید این موضع امام است و هرکس این امر را نمی‌پسندد یعنی امام راحل را قبول ندارد.

‌آیت الله معلمی با بیان اینکه آن ژرف‌نگری، دوراندیشی و الهی عمل کردن امام به روح، عظمت ماندگار بخشیده است خاطرنشان کرد: استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای برگرداندن اوضاع به شکل قبلی جنگ را بر این ملت تحمیل کرد.

ایشان افزودند: توهم غلطی بود که فتنه‌گران فکر می‌کردند با یک هجمه خیابانی قادرند این نظام را از بین ببرند، سران فتنه داخلی که تشنه قدرت بودند و بیرونی‌ها که ریشه کن کردن انقلاب را در سر می‌پروراندند هر دو در یک مسیر بودند.

دیدگاهتان را بنویسید