جلسه ستاد هماهنگی پیاده روی جاماندگان از اربعین حسینی ، در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر برگزار شد + تصاویر

پیش از ظهر شنبه مورخ 13 مهرماه 1398 ، جلسه ستاد هماهنگی پیاده روی جاماندگان از اربعین حسینی ، در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر برگزار شد.

آیت الله معلمی در این جلسه فرمودند : در آستانه ی فرارسیدن اربعین سالار شهیدان ، اباعبدالله الحسین قرار داریم . جلسه برای ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی رهروان راه اربعین برقرار است. ید الله مع الجماعة ، معنایش این است که عنایت الهی ، قدرت خدایی ، در سایه ی اجتماع ، مخصوصاً اجتماع مومنین است . مومنین ، هرکجا هماهنگ بشوند ، و هرکجا مومنین همصدا و هم دل بشوند ، خوف نداشته باشند از تعقیب هدف درست  ، هدف درستی داشته باشند ، هماهنگ باشند ، با توکل به خدا حرکت کنند ، قطعاً از امداد غیبی و نصرت الهی بهره مند میشوند .

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قائم شهردر ادامه افزودند : استکبار و عوامل استکبار ، از اجتماع مومنین سخت در هراس هستند . در عراق ، صرف نظر از اینکه در این سال های بعد از پیروزی انقلاب ، سرویس های جاسوسی استکبار حساس تر و فعال تر و حضور بیشتر در صحنه پیدا کردند ، اما به صورت سنتی ، در عراق ، سرویس ها جاسوسی انگلیس مخصوصاً از گذشته ی دور ، یعنی واقعاً از صد و پنجاه سال ، دویست سال قبل ، به صورت سنتی گویا یک اداره ای از ادارات انگلیس در عراق ، آن هم اداه ی مخفی ، و برای تعقیب سیاست های شیطنت آمیز انگلیس ، جلوتر ها ، و اخیراً پادوی آمریکا عمل میکنند ، یعنی هماهنگ و در خدمت آمریکا عمل میکنند . همه ی شیاطین بزرگ و کوچک ، از اجتماع اربعین امسال به وحشت افتادند ، لذا نشانه هایش را در عراق میبینید که با تحریک مردم ابتداءً برای مسائل صنفی و خدماتی و رفاهی ، و بعد مردم را که به خیابان ها کشاندند ، آنوقت دنبال شعارهای سیاسی ، و دنبال اغتشاش و آشوب و این چیزها برآمدند . و البته امید است که هشیاری مردم غیور عراق ، اعم از شیعه و سنی ، هشیاری شان اجازه ی ادامه ی این شیطنت ها را ندهد . ولی حالا هرکجای دنیا ، نه تنها ایران اسلامی ، روز اربعین ، فریاد السلام علیک یا اباعبدالله بلند بشود ، در معنا رهرو راه اربعین اباعبدالله الحسین هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر افزودند: یک سنت خوبی هم پایه گذاری شده است که هم دسته روی باشد و هم حضور در یکی از بقاع متبرکه باشد ؛ تجربیات عزیزان اجرایی برنامه ی پارسال از موفقیت ها و احیاناً از ضعف های کاری و چالش ها ، و پیشنهادات اصلاحی پیگیری بشود ان شاءلله . مسأله ی اطلاعرسانی هم مهم است و هرقدر اطلاعرسانی گسترده تر باشد ، قطعاً حضور جمعیت سنگین تر خواهد بود . امیدواریم که همه مان در انجام وظایف مان موفق باشیم .

xbqf_img_0762.jpg
nkty_img_0767.jpg
xhc8_img_0770.jpg
o6h3_img_0775.jpg
0krs_img_0777.jpg
b70t_img_0779.jpg
pvdq_img_0793.jpg
ldrq_img_0796.jpg
fk0v_img_0809.jpg
fnu_img_0823.jpg
4b2h_img_0830.jpg
kuru_img_0833.jpg
u8tm_img_0835.jpg
om77_img_0840.jpg
7vcl_img_0844.jpg