اعضای شورای اداری شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان و دیدار با آیت الله معلمی با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند + تصاویر

پیش از ظهر شنبه مورخ 12 بهمن 1398 ،   اعضای شورای اداری شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان ،  با آیت الله معلمی«نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» در سالن جلسات ستاد برگزاری نمازجمعه شهرستان دیدار و با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کردند.

آیت الله معلمی در این جلسه فرمودند: خدای رحمان را به این توفیق شاکریم که چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب ، ولی در واقع پنجاه و هفتمین سال آغاز انقلاب را درک کردیم . انقلاب پدیده ای نبود که یک شب ، یا یک روز اتفاق افتاده باشد . انقلاب ، حرکتی بود از مبدأی آغاز گشت ، و به منتهایی منتهی گشت . از سال 1341مبدأ و آغاز جدی حرکت انقلاب ، و 22 بهمن 1357 ، بحمدالله به پیروزی منتهی شد . برای روح مطهر امام راحل ، ارواح طیبه ی شهدای مظلوم دوران انقلاب ، حقیقتاً گمنام ، حقیقتاً با اخلاص ، که حقیقتاً بدون چشم داشتی ، با استقامت در عرصه حضور پیدا کرده بودند . شهرهای مختلف ، شهدای انقلاب دارد ، از جمله قائم شهر قبل از پیروزی انقلاب ، سه تن از عزیزان به شهادت رسیدند . شهدای بزرگوار ، مسعود دهقان ، محسن مبینی ، و شهیده حمده مروتی ؛ دو جوان مرد ، و یک خانم در عرصه های قبل از پیروزی انقلاب در این شهر به شهادت رسیدند ؛ برای ارواح طیبه ی آنان و روح مطهر امام راحل  از پیشگاه اقدس ربوبی طلب رحمت و رضوان داریم .

امام جمعه قائم شهر در ادامه افزودند: این که شرایط کشور قبل از پیروزی انقلاب چه بود ، یک نیم نگاهی به همین خاندان پلید سعودی بیاندازید ، چگونه حکومت میکنند و مردمشان چگونه در خفقان و اختناق به سر میبرند ؛ شرایط ایران آن ایام به مراتب بدتر از اوضاع سعودی امروز است . در میان همه ی کشور های منطقه ، با تأسف شدید ، ایران بود که رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت شناخته بود . یعنی این غده ی سرطانی دست نشانده ی استکبار ، شیطان بزرگ و ایادی منطقه ای او ، در قلب بلاد اسلامی کاشته شده بود ، ولو بعضی ها ارتباط پنهانی داشتند ، اما جرئت نمیکردند رسماً با اسرائیل روابط رسمی و دیپلماتیک برقرار کنند . ولی متأسفانه این ایران بود که با اسرائیل در آن ایام رسماً روابط دیپلماتیک برقرار کرد و سفیر فرستاد و از اسرائیل غاصب سفیر پذیرفت .

ایشان افزودند: این انقلاب بود ، این امام بود ، که این لکه ی ننگ را از دامن این ملت زدود . الآنه برای جوان ها قابل پذیرفتن نیست که بگویند برای آمریکایی ها اینجا قانون وضع کرده بودند که اگر آمریکایی در ایران مرتکب هر خلافی شده پلیس ایران حق ندارد او را دستگیر کند و محاکم ایران حق ندارند او را محاکمه کنند و باید گزارش کنند به سفارت آمریکا و آنها اگر مصلحت دانستند طرف را ببرند و تنبیه کنند . ایران چنین شرایط ذلت باری داشت و برای درآمدن از آن شرایط ذلت بار ، در شرایطی که آمریکا تمام توانش را گذاشته بود که این اتفاق نیافتد و یعنی نظام شاهنشاهی سقوط نکند ، لطف و اراده ی خدا شامل حال شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر در ادامه فرمودند : مؤمنین ، دوستان ، عزیزان ، عمده ی شما مدیرانید در شهرستان ، دیگران در استان و دیگران در کل کشور ؛ باید بیاندیشید که مؤلفه های انقلاب چه بوده . آن مؤلفه های انقلاب را اگر کمک و تقویت کردیم ، راست گفتیم که ما در خدمت اسلام و انقلاب و امام و شهداییم . اما اگر خدای نکرده مؤلفه ها را تضعیف کرده باشیم ، آنوقت به اصطلاح میشود موریانه خوردن پایه ی درخت و در نتیجه درخت افتادن ، که صد البته درخت انقلاب ریشه دار تر از آن است که خدای نکرده با تخریب بعضی از آدم ها ویران بشود . اما اگر خواستیم واقعاض همدلی و همراهی داشته باشیم ، باید بشناسیم که چکار باید بکنیم.مؤلفه های انقلاب و آن روحیات زمان پیروزی انقلاب ، اگر حفظ بشود انقلاب به اهدافش دست رسی پیدا میکند .

ایشان افزودند : بحمدالله امروزه ما در بعد نظامی به فضل الهی در اوج قدرتیم ، و باید در بُعد مدیریت اجرایی هم سعی کنیم که مدیریت اجرایی ما قوی بشود و به توازن قوت نیروهای مسلح ما توفیق داشته باشد ان شاءلله.

m76c_img_4851.jpg

pgfl_img_4858.jpg

1vr_img_4846.jpg

kkhh_img_4825.jpg