جناب محمدی «دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران» ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

عصر دوشنبه مورخ 8 دی 1399 ، جناب محمدی «دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران» ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی دیدار کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این دیدار فرمودند: درمیان همه ی واجبات دینی در شریعت مقدس اسلام ، امامت و ولایت در درجه ی اول اهمیت است ، و در درجه ی دوم ، امر به معروف و نهی از منکر را بهما تُقام الفرائض تعبیر کردند . نه اینکه ذات امر به معروف از ذات نماز بالاتر باشد ، نه خیر . بلکه امر به معروف ابزار مهمی است که اگر خدای ناکرده این ابزار مهم ترک شود ، نماز و روزه و جهاد از دست می رود. نسبت به امر به معروف و نهی از منکر ، دولت و ملت مکلّف هستند .و اگر دولتمردان پای کار امر به معروف و نهی از منکر باشند ، آن وقت پیشرفت کار و نتایج درخشان کار نمایان میشود ، ولی اگر این نباشد ، متأسفانه پیشرفت کار امر به معروف و نهی از منکر کُند میشود.

امام جمعه قائم شهر افزودند: الآن در جامعه این جا افتاده است که امر به معروف و نهی از منکر صرفاً مربوط به حجاب است و صرفاً مصداق معروف حجاب است و صرفاً مصداق منکر بی حجابی ؛ در حالی که از جمله مصادیق منکرات ، رها شدن بازار و رها شدن مدیریت و نبودن نظارت است.

ehkr_img_1836.jpg
1lfy_img_1838.jpg
uizc_img_1840.jpg