اعضاء ستاد گرامیداشت هفته بسیج با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر به مناسبت آغاز هفته بسیج ، با ابوالشهیدین آیت الله معلمی دیدار و ارائه گزارش کردند + تصاویر

صبح دوشنبه مورخ 29 آبان 1396 ، اعضاء ستاد گرامیداشت هفته بسیج با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان قائم شهر به مناسبت آغاز هفته بسیج ، ضمن دیدار با ابوالشهیدین آیت الله معلمی امام جمعه شهرستان و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، ارائه گزارش کردند.

ابوالشهیدین آیت الله ملعمی در این دیدار ، با اشاره به اینکه تأسیس سازمان یافته ی بسیج از جمله اندیشه ی نورانی و تدبیر حکیمانه ی امام راحل بود افزودند: اصل اندیشه ی بسیج را همه ی انبیا داشتند ، و کار مضاعفی که در تاریخ معاصر ما اتفاق افتاد ، سازمان یافتگی منسجم آن بود ، و اگر نه ، تعبیرات کلام الله مجید را ملاحظه مینماییم ، همچون{{الله ولی الذین آمنوا}} دسته و جریانی درست مینماید ، و {{ألا انّ حزب الله هم المفلحون}} بستر و زمینه ی تهذّب الهی را فراهم می آورد. ولی امام راحل از این اندیشه و تفکر ، به صورت عملی و عینی ، جریان بسیج را احیاء و سازماندهی کرد.

ایشان افزودند: به تناسب این ایام باید عرض کنم که یکی از برکات بسیج ، واقعاً همین پیاده روی زیارت اربعین است . که حقیقتاً یک مانور بسیار عظیم است ، و در قیاس ، کجای دنیای مسیحیت ، یا یهودیت یا سایر ادیان ، به صورت خودجوش و بدون هزینه کرد رسمی دولتی همچین جریان عظیمی شکل میگیرد؟

47uv_img_4078.jpg

yyb4_img_4082.jpg

h026_img_4088.jpg

yugj_img_4093.jpg

iytn_img_4094.jpg

jkcy_img_4101.jpg

zuo3_img_4108.jpg

7qq2_img_4117.jpg

f750_img_4118.jpg

kegt_img_4120.jpg

دیدگاهتان را بنویسید