جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر در دفتر امام جمعه برگزار شد + تصاویر

پیش از ظهر دوشنبه مورخ 8 اسفند 1401 ، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر در دفتر امام جمعه برگزار شد.

آیت الله معلمی در این جلسه فرمودند: فرهنگ عمومی ، همچون یک موجود زنده مثل انسان دارای سلامت ذاتی و عوارض بیماری است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر در ادامه فرمودند: انسان ، گاهی سالم است و گاهی بیمار میشود ، و فرهنگ عمومی ما بعد از پیروزی انقلاب حیات نویی پیدا کرده است ، که البته ارزان به دست نیامده است .

ایشان افزودند: ایکاش هرساله حداقل در دهه فجر رسانه ها و صدا و سیما و دستگاه های فرهنگی ما ، مجاهدات زنان و مردانی که قبل از پیروزی انقلاب در شرایطی که اطمینانی به پیروزی انقلاب نبود و فقط بر اساس تکلیف و وظیفه عمل میکردند و چه شکنجه ها و رنج ها و گرفتاری هایی را تحمل کردند تا اینکه انقلاب به پیروزی رسید را به درستی نمایان میکرد.

آیت الله معلمی افزودند: جوانان و نوجوانان ما واقعاً ذهن و فکرشان چون زمین خالی آماده ی کِشت است ، که هر بذری بیافشانی همان بذر نتیجه میدهد و رشد میکند . اجانب و بیگانگان تلاش گسترده ای داشتند و دارند که ذهن و فکر دانش آموزان و نوجوانان و جوانان ما را آلوده کنند و القاء شبهه کنند و ذهنشان را به این شبهات مشغول کنند . هم دستگاه عظیم آموزش و پرورش مسئولیتش بسیار سنگین تر شده و همه ی دستگاه های اداری و مدیران و کسانی که تأثیرگذارند به نوعی در جامعه ، همه باید احساس مسئولیت کنند برای زدودن شبهات گزنده ای که هیچ فایده و ثمره ای ندارد جز تباهی آینده ی آن جوان ؛ لذا برای نجات نسل جوان و نجات جامعه ، آگاهان جامعه باید سعی کنند فرهنگ اسلام ناب و انقلاب اسلامی را در جامعه ترویج و تبیین کنند.

در پایان این جلسه ، پس از ایراد بیانات سردار ملکی مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران ، جناب آقای سید محمود محمودی را به عنوان مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان قائم شهر منصوب نمودند.