روز قدس در نگاه حضرت آیت الله معلمی

 

حضرت آیت‌الله معلمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز قائمشهر با اشاره به صدور تاریخی فرمان امام خمینی(ره) برای روز قدس در 36 سال گذشته، اظهار داشتند: هنوز با گذشت این همه سال، مردم ایران اسلامی گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت و به فرمان رهبر خود اعلام وفاداری می‌کنند.

ایشان افزودند: تا استکبار جهانی به آرای مردم تمکین نکند و برای برگزاری رفراندم قانع نشود چاره‌ای جز زور و زبان اسلحه برای آنان نیست.

حضرت آیت‌الله معلمی بیان داشتند: هدف اسرائیل شکست حماس و مقاومت در منطقه است و اگر خواهان آتش‌بس شده به دلیل خاطر شکست خود اوست و گرنه نجات کودکان غزه و فلسطین را نمی‌خواهد.

امام جمعه قائمشهر اظهار داشتند: حماس خواهان شروط انسانی برای پذیرش آتش‌بس است.

حضرت آیت‌الله معلمی همچنین افزودند: هم اینک کمک‌های هلال احمر ایران که به سوی مردم فلسطین روانه شده در مصر مانده و این کشور اجازه عبور کمک‌ها را به ما نمی‌دهد.

ایشان در بخش دیگر سخنانش از عملکرد صدا و سیما در آوردن سگ هلال احمر در استودیو صدا و سیما انتقاد کرد و همچنین افزودند: اگر انتصابات مدیران براساس دوستی‌ها اتفاق بیفتد ممکن است برخی مدیران مناسب جایگاه خود نباشند.

ایشان همچنین تصریح کردند: ممکن است افرادی برای اعلام روز عید فطر تشکیک ایجاد کنند ولی مردم به اعلام عید به استهلال دفتر مقام معظم رهبری توجه کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید