آیت الله معلمی ، با حضور در شعبه اخذ رأی شهری جویبار مستقر در مسجد فقیه محله این شهرستان ، آراء خود را در صندوق أخذ رأی انداختند + تصاویر

صبح جمعه ، یازدهم اسفند 1402 ، در آغازین لحظات شروع اخذ آراء انتخابات دوازدهمین دورهٔ مجلس شورای اسلامی ،  و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، آیت الله معلمی ، امام جمعه قائم شهر ، و نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری ، با حضور در شعبه اخذ رأی شهری مستقر در مسجد فقیه محله شهرستان جویبار ، آراء خود را در صندوق أخذ رأی انداختند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در این راستا فرمودند: از جمله دستآوردهای انقلاب عظیم اسلامی ، تکیه ی اداره ی کشور بر اراده ی مردم است. به این معنا که با انتخابات سالم و آزاد ، منتخبین مردم برای حضور در مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری و سایر انتخابات از جمله انتخابات ریاست جمهوری ، هیچ شخص و یا دستگاهی حق تحمیل نظر شخصی خود بر مردم ندارد . مردم با کمال آزادی و اختیار و اراده ی شخصی خویش باید افراد را شناسایی کنند و منتخبین خود را با نوشتن نامشان برای این مراکز مهم و حساس ، یعنی مجلس شورای اسلامی که برای مدیریت کشور ، اساس و پایه است واقعاً . یعنی اگر مجلس مجلس توانمند باشد ، مجلس هم توانمند میشود و خدای ناکرده اگر مجلس ضعیف باشد دولت هم ضعیف میشود و خدای ناکرده اداره ی امور کشور هم به فشلی گرفتار میشود .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزودند: برای داشتن شرایط برتر و دولت قوی تر و اداره ی بهتر امور کشور ، باید مجلس قوی باشد . ان شاء الله مومنین برای تشکیل مجلس قوی تر ، موفق تر و سالم تر ، موفق باشند.