اعضاء ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قائم شهر ، با حضور در دفتر امام جمعه ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش از ظهر چهارشنبه مورخ 12 اردیبهشت 1403 ، اعضاء ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قائم شهر ، با حضور در دفتر امام جمعه ، با آیت الله معلمی دیدار کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار ضمن خیر مقدم به حضار فرمودند: خدای رحمان را شاکریم که بار دیگر سالروز شهادت نادره ی زمان ، و عالم برجسته ی دوران ، تالی تِلوِ امام راحل ، شهید مطهری را درک کردیم .

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قائم شهر در ادامه افزودند: این که گفته میشود ایشان از نوادر دوران هستند ، که کلمه ی نوادر جمع است و مفرد آن نادر ، و نادر یعنی کمیاب یا نایاب . یعنی مثل او یا نیستند ، و یا اگر هستند ، بسیار اندک .اصلاً حضور شهید مطهری در دانشگاه ، یک نوع فداکاری و یک نوع از خود گذشتگی و یک نوع خود را شکسته نفسی بود ، از این منظر که اگر شهید مطهری در حوزه قم میماند ، قطعاً از عمده مراجعی که در قم بودند برتر و جزو مراجع دست اول حوزه قم محسوب میشد . اما اینکه پذیرفت که خودش و بدون دعوت کسی به دانشگاه برود ، پاسخش اینجاست که این نکته همانند این است که کتب مختلفی که نوشته ، چرا آن عناوین ؛ و در نوشتن هیچ کتابی قصد عرضه عِلمیت خود را نداشت ، بلکه همیشه مترصد بود که شرایط زمان ، چه چیزی را نیاز دارد .