نطق حضرت آیت الله معلمی در هجدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری

 

حضرت آیت الله معلمی علی معلمی نماینده مردم شریف استان مازندران در مجلس خبرگان، اولین سخنران پیش از دستور جلسه عصر روز دوم اجلاس خبرگان بودند که به ایراد نطق پرداختند.

 

آیت الله معلمی؛ امام جمعه قائم شهر، با اشاره به مجاهدتهای حضرت امام برای طرح و تحقق عملی بحث ولایت فقیه در کشور گفتند: «ولایت فقیه یادگار امام راحل است که برای آن خون دلها و رنجها کشیده شده است و خبرگان برای دفاع و تبیین این یادگار حضرت امام نباید از هیچ کوششی فروگذار نکنند و در این راستا، ضمن حمایت از جایگاه ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب، رهبری را باید تقویت نمایند».

ایشان در ادامه از وفاداری مردم به رهبری و آرمان امام و شهداء سخن گفت و افزود: «مردم، همواره حمایت خود از ولایت فقیه و خط سرخ شهیدان را به اثبات رسانده است و احیاناً اگر خطری نظام و ولایت فقیه را تهدید کند خواص وظیفه سنگین تری بر عهده دارند».

عضو خبرگان رهبری بر فضاسازی مناسب برای طرح منویات مقام معظم رهبری در جامعه تأکید و اظهار داشت: «رهبری عزیز انقلاب با حمایت و تقویت توده مردم و به ویژه خواص می توانند به راحتی و با پشتوانه قوی، آرمانهای امام و انقلاب را مطرح نمایند».

دیدگاهتان را بنویسید