خطبه 8/آذر/1392

   


حضرت آیت الله معلمی درنمازجمعه /
 
خشک بودن اشک چشم،حرص داشتن در طلب مال دنيا،اصرار به گناه داشتن از نشانه هاي بدبختي و شقاوت است. نمايندگان مجلس بايد از كار شهيد مدرس عبرت بگيرند…

  نماز جمعه این هفته شهرستان قائمشهر با حضور مردم مومن و ولایت مدار این شهرستان در محل مصلی جمعه برگزار شد. 

حضرت آیت‌الله علی معلمی در خطبه نخست نماز جمعه پس از سلام وتحیات به روح امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و ضمن درخواست از خداوند جهت محفوظ ماندن از حب دنيا، قرار دادن در مسير تقوا را نيز خواستار شدند. در ادامه سخنانی در باب آزمایش خداوند نسبت به بندگان خود بیان داشتند و با قرائت آیاتی از قرآن به نشانه های بدبختی و شقاوت را خشک بودن اشک چشم،حرص داشتن در طلب مال دنيا،اصرار به گناه دانشتن و با تكيه برآيات و روايات خاطر نشان كردند: كساني كه مال و ثروت  را جمع مي كنند و انفاق ندارند و در حرص در مال دنيا دارند براي آنها عذابي دردناك خواهد بود.

خطيب جمعه قائمشهر با اشاره به شهادت امام زين العابدين ، بياناتي در خصوص زندگي آن حضرت و فرازهايي بر سخنان آن حضرت در مجلس يزيد و اسارت ايشان داشتند.

آيت الله معلمي همچنين با اشاره شهادت شهيد مدرس ، ايشان را الگو و عبرت براي نمايندگان مجلس دانستند و افزودند: نمايندگان مجلس بايد از كار شهيد مدرس عبرت بگيرند.

نماينده مجلس خبرگان رهبري با توجه به هفته بسيج ضمن تقدير و تشكر از برنامه و بخصوص بزرگداشت شهداي سه استان مازندران-گيلان-گلستان در شهرستان قائمشهر خاطر نشان كردند: صلابت ملت و رهبري مقام معظم رهبري اگر نبود تا كنون آمريكا جرات حمله نظامي پيدا نمي كند و همچنيين تصريح كردند: پايداري ملت با رهبري رهبر معظم انقلاب به فضل الهي تا امروز محفوظ مانده و خواهد ماند.

آيت الله معلمي در آخر با اشاره به گفتار رئيس جمهور در گزارش ۱۰۰ روز افزودند: با اينكه كمربندها را محكم بايد ببنديم ، بايد جلوي هزينه هاي اضافي از جمله ورود كالا از هند و ديگر كشورها را گرفت.

  

دیدگاهتان را بنویسید