فرماندهی و مدیران انتظامی شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت هفته نیروی انتظامی با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش از ظهر دوشنبه مورخ 28 مهر 1399 فرماندهی و مدیران انتظامی شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، به مناسبت هفته نیروی انتظامی با آیت الله معلمی«عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم شهر» دیدار کردند.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قائم شهر ، با تقدیم سلام و احترام به ساحت شهدای شهرستان و تبریک حلول ماه ربیع الاول و مناسبات پیش رو ، فرمودند : ما سربازان ولایت و خادمان ملت در بخش امنیت ، به مناسبت هفته ی نیروی انتظامی خدمت حضرتعالی رسیدیم که میثاق خودمان را با نماینده ی مقام معظم رهبری در شهرستان و همچنین شهدای عزیز اعلام کنیم . جا دارد از حمایت معنوی همه جانبه ی حضرتعالی به سربازان ناجا در شهرستان قائم شهر تقدیر و تشکر جدی داشته باشیم . شعار امسال ناجا همه باهم برای امنیت و سلامت است .

ایشان با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام«ص» که میفرمایند:  «النعمتان مجهولتان الصحة و الامان» ، فرمودند : در بخش سلامت که یک ویروس منحوس به نام کرونا آمده در جهان که جان افراد را دارد میگیرد ؛ خب تا موقعی که امنیت جامعه به مخاطره نیافتد کسی قدر امنیت را نمیداند ، جداً ما سربازان ولایت ، امنیت را در جامعه مدیون جان نثاری شهدای عزیزمان هستیم . جا دارد به نوبه خودم از زحمات همه ی کسانی که در برقراری امنیت و حفظ امنیت در جامعه تلاش کردند ، تقدیر و تشکر کنم . ان شاءلله ما سربازان با توکل به خدای بزرگ و توسل به ائمه ی اطهار ، و حمایت معنوی حضرتعالی که در پیشبرد اهداف سازمان حقیقتاً مؤثر است ، برای خدمت به مردم ، جهت رضایت حضرت ولی عصر ، و همینطور مقام معظم رهبری که در نهایت رضایت خدا را دارد در پیش داشته باشیم .

در ادامه آیت الله معلمی ضمن خیرمقدم به فرماندهی محترم جناب سرهنگ خادمی و همکاران عزیزشان در نیروی انتظامی شهرستان و گرمیداشت مناسبات پیش رو فرمودند: احساس میکنم در طول تاریخ ، از هر مبدأی که نیروی انتظامی در کشور شکل گرفته بود ، به درجه ی امروزی در گرایش به دین ، در گرایش به معنویت ، در گرایش به اجرای عدالت و قانون ، نیروی نظامی و انتظامی در این کشور نبود . و این به برکت امامت و ولایت است که  مایه ی عزت و افتخار است برای نیروهای مسلح ما ، چه ارتش و سپاه و چه نیروی انتظامی که شما عزیزان هستید ، که فرماندهی کل قوا ، و نیروهای مسلح ، با فقیه عادل ، با عبد صالح خدا ، با انسانی که در جایگاه نیابت از ولی الله الاعظم امام زمان «عج» قرار دارد . و این توفیق بسیار بزرگ و ارزش عظیمی است برای نیروهای مسلح ما ؛ شب و روز خدا را شاکر باشند ، نمیتوانند از پس شکر خدا درباره ی همین نعمت بر بیایند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به فرازی از نهج البلاغه امیرالمؤمنین علی «ع» افزودند: کار نیروی مسلح مومن ، موجب زینت ، آرایش و زیبایی و مایه ی عزت دین و دینداری است . همینطور جامعه اگر میخواهد آرامش داشته باشد و روال مناسبی را بگذراند ، نمیتواند ، مگر با داشتن نیروی مسلح مؤمن . قوام و پایداری جامعه در سایه ی نیروهای مسلح مومن است . همچنین مردم قوامشان به نیروهای مسلح است ، اما قوام نیروها مسلح به داشتن امکانات است و بخش عمده ای از بیت المال باید در اختیار نیروهای مسلح باشد. باید توانمندی پیدا کنند و تقویت بشوند ، در برابر دشمن ، در برابر اشرار ، در برابر فاسدین ، و هر جریانی که بخواهد جامعه را آسیب بزند ، باید برای مقابله ی با او ، توانمندی ها از پیش مهیا بشود.

l9do_img_7411.jpg
wtvb_img_7420.jpg
h54w_img_7422.jpg
naco_img_7429.jpg
97pc_img_7430.jpg
ejty_img_7439.jpg
1o53_img_7441.jpg
eqim_img_7443.jpg
eima_img_7446.jpg
02bj_img_7461.jpg
c61y_img_7467.jpg
4159_img_7471.jpg
zo8s_img_7473.jpg