اعضاء هیئت اجرایی انتخابات شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش از ظهر چهارشنبه مورخ 9 تیر 1400 ، اعضاء هیئت اجرایی انتخابات شهرستان قائم شهر با حضور در دفتر امام جمعه ، با آیت الله معلمی دیدار کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار ، ضمن خیرمقدم گویی به حاضرین فرمودند : خدای رحمان را شاکریم ، علیرغم تلاش های خباثت آمیز اجانب ، انتخاباتی با حضور بیشتر از کشورهای داعیه دار غربی داشتیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزودند: اداره ی امور کشور ، در قانون اساسی به رأی مردم بستگی پیدا کرده است ، که این جز به اشاره ی شخص امام راحل«ره» نبوده است.

ایشان افزودند:انسان تا زمانی که زنده است نسبت به خود و محیط زندگی اش مسئولیت دارد . این انقلاب با پشتوانه ی حضور مردم به پیروزی رسید ؛ این پشتوانه باید حفظ بشود و تداوم یابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر فرمودند: باید به همه ی عزیزان دست اندرکار برگزاری این انتخابات دستمریزاد گفت که بحمدالله آن تلاشی را که عوامل استکبار داشتند برای تخریب انتخابات ، خنثی نمودند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر قائم شهر در ادامه افزودند : امیدواریم خدای رحمان به همه ی شما عزیزان دست اندرکار ، جزای خیر عطا بفرماید ، و نسل های آینده ی ما را نیز در حفظ این نظام مقدس متّکی بر آراء مردم موفق بدارد ان شاءلله.

img_7874_v4ga.jpg
img_7876_r3cb.jpg
img_7877_qear.jpg
img_7879_vngf.jpg
img_7881_zgc.jpg
img_7887_lbm.jpg
img_7892_l4t.jpg
img_7899_zej4.jpg
img_7904_dim9.jpg
img_7907_w38u.jpg