جلسه شورای قرآن ، عترت و نماز شهرستان قائم شهر در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد + تصاویر

پیش از ظهر دوشنبه مورخ 28 تیرماه 1400 ، جلسه شورای قرآن ، عترت و نماز شهرستان قائم شهر در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد .

آیت الله معلمی در این جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین فرمودند: خدای رحمان را شاکریم که در آستانه ی دو عید بزرگ ، عید اضحی و ایثار ، و عید امامت و ولایت قرار داریم ، تبریک عرض میکنم.

ایشان افزودند: دورادور اجمالاً نگاه امیدوارانه داشتم به فعالیت های تربیتی در شهرستان.و توضیحات شما هم بسیار دلنشین بود . از منظر قرآن ، تربیت مقدم بر تعلیم است . اگر بنا باشد انسان تربیت دینی نداشته باشد ، دانش او در خدمت خلق نمیتواند قرار بگیرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر قائم شهر در ادامه افزودند: از همین منظر است که تزکیه مقدم بر تعلیم شده است در کلام خدا ؛ که تزکیه یعنی تربیت و پاکسازی از رذایل و سوق دادن نسل جوان به سوی فضائل اخلاقی و اسلامی و همه ی اینها در سایه ی قرب به معارف قرآن محقق میشود.

امام جمعه قائم شهر درادامه فرمودند: تشکر جدی داریم از دستگاه آموزش و پرورش و فعالیتهایی که دارد صورت میگیرد. به همان نسبت که تدبر در مفاهیم قرآن مهم است ، به همان نسبت هم باید به رشته های دیگر نظیر ریاضی و تعلیمات دیگر باید اهمیت داده شود.

img_8272_9qkc.jpg
img_8280_020l.jpg
img_8292_fxa4.jpg
img_8302_hf1x.jpg
img_8308_r8p4.jpg