جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان بابل با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

پیش ازظهر پنجشنبه مورخ 4 شهریور 1400 ، جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان بابل با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی دیدار کردند.

آیت الله معلمی در این دیدار ، ضمن خیر مقدم به حاضرین فرمودند: از تشکل و حرکت های شما در مسیر فرهنگی جریان انقلاب اسلامی تقدیر داریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند : بحمدالله بابل همواره در عرصه ی فرهنگی با نشاط بود و هست و شما باید این نشاط را حفظ کنید و بر اعتبار گذشتگان ثابت قدم هم بیافزایید.

ایشان افزودند: طبیعی است که کار فرهنگی کردن تأثیر دارد ، ولی عمده تأثیر در جای دیگری است ؛ یعنی در جریان حاکمیت. اگر دولت ها پایبند به موازین و شرعیات باشند ، شرایط جامعه جور دیگری خواهد بود ؛ من و شما تحت هر عنوان فرهنگی و جهادی ، تلاش کنیم ، ولی مسیر دولت سوی دیگری باشد ، منتج به نتیجه ی مطلوب مؤثر نخواهد بود .

آیت الله معلمی افزودند: بر اساس تشخیص شخصی ، امام رحمت الله از اوتاد زمانه بودند ، و امروز هم رهبری معظم انقلاب از اوتاد زمان معاصر ما هستند . این که میگوییم امام رحمت الله از اوتاد بودند ، به این دلیل است که آن ایام که تبعید بودند در نجف اشرف ، و مردم مأیوس و نا امید ، امام «ره» ثابت قدم و محکم در مسیر حق و حقیقت بود.این بیان که نتیجه با خداست و ما باید به تکلیفمان عمل کنیم ، مصداق روحیه ی الهی او است.

img_1691_lsh8.jpg
img_1697_4n2k.jpg
img_1707_2bkc.jpg
img_1712_qz5g.jpg
img_1718_ro8.jpg
img_1722_6kqv.jpg
img_1738_yutz.jpg
img_1750_toea.jpg
img_1751_jfih.jpg
img_1752_zxn6.jpg