جمعی از بانوان فعال فرهنگی و مذهبی شهرستان قائم شهر ، با حضور در دفتر امام جمعه ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

عصر دوشنبه مورخ 17 آبان 1400 ، جمعی از بانوان فعال فرهنگی و مذهبی شهرستان قائم شهر ، با حضور در دفتر امام جمعه ، با آیت الله معلمی «عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان» دیدار کردند .

آیت الله معلمی در این دیدار ضمن خیرمقدم به حاضرین فرمودند : حقیقتاً تشکر میکنم از شما خواهران مکرمه ، دغدغه ی دینی و غیرت مذهبی دارید و نگران مظاهر ناهنجاری هستید ، این نگرانی شما بسیار مقدس و اما راه چاره چیست ؟ ببینید ، شاید در تصور بعضی از آدم ها این بود که کمک کنیم و همراهی کنیم انقلاب پیروز بشود و اگر بشود همه چیز درست میشود . خب این که انقلاب پیروز بشود و همه چیز بعدش خود به خود درست میشود ، خب این اشتباه است .چون بنایی که انسان بنا کرد باید آن را نگهداری کند . انقلاب را به پیروزی رساندن ، تا انقلاب را نگه داشتن با ارزش هایش ، این کار سخت تری است . با پیروزی انقلاب اینگونه نیست که کارها تمام بشود و مشکلی دیگر نباشد . مگر در صدر اسلام انحراف از کجا شروع شد؟ به دست همانهایی که پیشکسوت و پیشقدم بودند . در دنیا آدم در معرض انواع خطرها انسان قرار دارد . لذا علمای اخلاق تأکید به مراقبت دارند . یعنی انسان خود را بپاید به عوض اینکه دیگران را آدم بپاید . آیه ی قرآن میفرماید اول خودت را نگه بدار ، بعد خانواده و نزدیکانت را و بعد جامعه ات را ، مبادا با بداخلاقی و بد رفتاری و بد عمل کردن گرفتار آتش جهنم بشوند نعوذبالله.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر افزودند: بحمدالله همه تحصیل کرده اید و احساس مسئولیت دارید و خدا را شاکر باشید به این توفیق الهی و ان شاءلله در ادامه ی زندگی هم این روحیات و دغدغه مقدس را نگه داشته باشید.

img_6766_mumu.jpg
img_6770_c8lo.jpg
img_6775_ek7b.jpg
img_6786_2f40.jpg