محفل انس با قرآن کریم ، در دفتر امام جمعه قائم شهر ، باحضور آیت الله معلمی ، برگزار شد + تصاویر

عصر دوشنبه مورخ 29 فروردین 1401 ، محفل انس با قرآن کریم ،  در دفتر امام جمعه قائم شهر ، باحضور آیت الله معلمی برگزار شد.

آیت الله معلمی در این مراسم فرمودند: خدای رحمان را به همه ی الطافش به ویژه موفقیت هایی که در عرصه ی قرآن و مکتب اهل بیت نصیب عزیزان در این شهرستان شده و میشود ، شاکریم. از حضور همه ی سروران عزیز و خواهران مکرمه تشکر دارم .

ایشان افزودند: جداً یکی از موفقیت های بزرگ این شهرستان ، همین تشکل اهل قرآن و تشکل ذاکران اهل بیت است . تشکلی که در جمع مداحان و بحمدالله با گرایش خوب ایمانی و قرآنی وجود دارد از سال های قبل ، به این درجه از انسجام و هماهنگی و همدلی و احترام به یکدیگر و رعایت به شئونات مداحی و خادم آل الله بودن بحمدالله مایه ی افتخار است و خد را شاکریم و به وجود این عزیزان افتخار میکنیم ، و به همین نسبت در عرصه ی قرآنی تشکل های قرآنی و کانون های فرهنگی مساجد و پایگاه ها ، بحمدالله بالنسبه به جاهای دیگر عقب نیستند ، و البته که نباید دل به وضعیت موجود ببندیم و همیشه باید سعی کنیم حرکت رو به جلو داشته باشیم .
رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر افزودند: از اینکه در استان مازندران شانزدهمین جشنواره تلاوت های مجلسی در قائم شهر ، به اعتبار امتیازاتی که اهل قرآن داشتند برگزار شده ، بله که جای شکر و سپاس دارد از خدای رحمان و جای تقدیر از همه ی موسسات قرآنی و همه ی عزیزیان اهل قرآن ، مثل گنجینه ی نور و سایر تشکیلات ، و امیدواریم همه ی دستگاه های فرهنگی ما و دستگاه های اجرایی حتی ، و همچنین شورای محترم اسلامی شهر که در اعتبارات شهرداری ردیفی هم برای کارهای فرهنگی دارند ، چه کار فرهنگی مبارک تر از کار قرآنی ، که قرآن امام صامت است و حجت خدا امام ناطق.

img_3779_0iwl.jpg
img_3781_wzh1.jpg
img_3785_xcky.jpg
img_3792_awhd.jpg
img_3793_i91c.jpg
img_3805_cjvm.jpg
img_3814_7tc0.jpg
img_3817_zlrn.jpg
img_3823_w81s.jpg
img_3832_kmni.jpg
img_3842_iu9g.jpg
img_3858_4go6.jpg
img_3865_br30.jpg