کاروان زیر سایه خورشید ، خادمین حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا«ع» ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی دیدار کردند + تصاویر

کاروان زیر سایه خورشید ، خادمین حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا«ع» ، با حضور در دفتر امام جمعه قائم شهر ، با آیت الله معلمی دیدار کردند.
آیت الله معلمی در این دیدار ، ضمن اداء احترام به پرچم متبرک بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج«ع» و خیرمقدم به حاضرین فرمودند: خدای رحمان با به همه ی عنایات و الطافش شاکریم ، و به حبیبش خاتم انبیا ، و به همه ی اوصیاء گرامی اش ، به ویژه حضرت علی بن موسی ، ثامن الحجج «ع» عرض سلام و تحیت داریم . امیدواریم خدای رحمان ملت صبور و بزرگ و شریف ایران را در بهره گرفتن از جوار مطهر این امام معصوم بیش از پیش توفیق دهد .
رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر افزودند: شکل گیری مکتب اهل بیت در ایران اسلامی ، و شکل گیری حکومت و نظامی مبتنی بر آموزه های مکتب اهل بیت مؤلفه هایی دارد و از جمله مهم ترینش حضور ایام حیات آقا علی بن موسی الرضا در این منطقه و بعد هم جوار مطهر و مضجع پاکش همواره دلهای مشتاقان مکتب هل بیت را جذب نموده و بحمدلله زمینه ساز عزت و اقتدار و تشکیل نظامی به نام جمهوری اسلامی ایران بوده است .
ایشان افزودند: تردیدی وجود ندارد که بخش عمده یا از این فرهنگ عمومی گرایش به اهل بیت در این سرزمین مدیون حضور و جوار آقا علی بن موسی الرضا است . در این دهه ی کرامت هرساله فرصتی است که شما عزیزان بزرگواران خادمین شریف آن آستان مقدس رضوی آسمانی ، حضور شما که سفیر آستان قدس هستید در مناطق مختلف موجب برکت و تحول و انگیزه برای بازخوانی و بازیابی معرفتی که از اهل بیت عصمت و طهارت جامعه دریافت کرده بوده است می شود . امیدورایم خدای رحمان همه ی ما و همه ی ملت بزرگ ایران را در پایبندی به این معارف و وابستگی به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و مخصوصاً آستان مطهر آقا امام رضا«ع» موفق بدارد .