جلسه شورای اداری شهرستان قائم شهر ، در اولین روز هفته دولت ، در مصلی جمعه شهرستان برگزار شد + تصاویر

پیش از ظهر چهارشنبه مورخ 2 شهریور 1401 ، جلسه شورای اداری شهرستان قائم شهر ، در اولین روز هفته دولت ، در مصلی جمعه شهرستان برگزار شد.

آیت الله معلمی در این جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین فرمودند : خدای رحمان را شاکریم بار دیگر هفته دولت را درک میکنیم ؛ ایام اسارت اهل بیت اباعبدالله الحسین است و مقارن سالروز شهادت امام سجاد که تسلیت عرض میکنیم خدمت شما حضار محترم.
ایشان افزودند: آغاز هفته دولت را تبریک عرض میکنم و از همه ی شما مدیران محترم که مومنانه و مجاهدانه تلاش دارید ، به ویژه فرماندار محترم که شبانه روز واقعاً بدون استراحت و بدون احساس خستگی پای کار هستند تشکر و تقدیر دارم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر با قرائت حدیث «رَحِمَ الله امْرَاً عَلِمَ مِنْ اَيْنَ و في اَيْنَ وَ اِلي اَيْنَ» ، فرمودند: خدا رحمت کند کسی را که گذشته را فکر کند که کجا بود و الآن کجا است و هدف پیش روی او کجا است . همانهایی که جنگ تحمیلی را علیه جمهوری اسلامی به پا کردند ، همانها قاتل شهید رجایی و شهید باهنر هستند و نه دیگران . عوامل بمب گذار ، وابسته ی به استکبار بودند ؛ این ها واقعیات تاریخ گذشته و تاریخ حال ما است . آن که امروز میخواهد ما را در مضیقه ی اقتصادی فشار بیاورد ، همان است که حادثه ی هشتم شهریور را آفرید . همان است که حادثه ی هفتم تیر را آفرید . در سال 60 دو حادثه ی بسیار تلخ و سنگین که یقیقناً اینگونه است که هر انسانی فکر کند و دقت کند ، اگر نبود باورهای دینی ، اگر نبود اعتقادات مذهبی ، هیچ ملت و خانواده ای نمیتوانست این قضایا را تحمل کند . ظرف یکی دو ماه هفتاد و دو تن از ابرار به تعبیر امام راحل ، از تأثیر گذاران اداره ی کشور و از نمایندگان مجلس و وزرا و رئیس دستگاه قضا و رئیس جمهور آن ایام و نخست وزیر هدف قرار بگیرند . ببینید ، روسای سه قوه را سه ماه نکشید و کمتر از سه ماه ، از این ملت گرفتند . چه چیزی این ملت را نگه داشت ؟ الآن دشمن فشار می آورد که ما را در برابر اراده ی خود تسلیم کند . حتی اگر عقیده ی مذهبی در شخص نباشد ، یک جو غیرت ایرانی باشد ، باید انسان اهل مقاومت باشد در برابر زیاده خواهی دشمن.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند: آیا دشمن از صنایع دفاعی ما ترس دارد؟ در حالی که پیشرفته تر از آن صنایع را در اختیار خود دارند. هفتاد سال قبل مردم ژاپن را بمب باران هسته ای کردند ؛ به اسرائیل سلاح هسته ای دادند و فعالیت هسته ای دارد و هیچ کدام از مستکبرین عالم هم نمیگوید که آنجا نظارتی در کار باشد . پس چرا جمهوری اسلامی را محدود میکنند ؟ دقیقاً برای اینکه پیشرفت علمی و صنعتی نداشته باشیم .سلاح بهانه است و شیطان هم میفهمد که وقتی رهبری جمهوری اسلامی میفرماید سلاح هسته ای حرام و محرم است ، قطعاً مسئولین ذیربط به دنبال این کار نخواهند رفت . پیداست که هدفشان چیز دیگری است.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر قائم شهر فرمودند: در درجه ی اول خودمان بدانیم که قصه چیست . عوامل استکبار در گوش من و شما و دیگران بخوانند که وعده ی رفاه و آسایش و آرامش شده بود و الآن گرانی ادامه دار است . خب اگر این جراحی اقتصادی اتفاق نیافتاده بود ، فکر کنید که دولت قبلی که دو ماه آخر پشت سر هم از بانک مرکزی استقراض کرده بود برای پرداخت حقوق ، آیا به همان سبک باید ادامه پیدا میکرد ؟ یا میبایست کمر را محکم ببنیدم برای روی پای خود ایستادن؟ ؛ و البته و صد البته مدیران امروزی ما در فکر تهیه ی مقدمات رفاه برای عموم هستند ، ولی باید از این گذر خطرناک با مقاومت عبور کنیم . مقاومت و استقامت است که عزت می آورد و امکانات و رفاه می آورد ؛ ان تنصروالله ینصرکم ویثبت اقدامکم. برای استواری باید اهل مقاومت باشیم.