تقدیر نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری از مسئولین شهرستان

 

آیت الله علی معلمی با اشاره به اینکه طرح سامان دهی دست فروشان حرکت خوبی بود، گفت: اجرای خوب این طرح رضایت مردم را به همراه داشت و دست فروشان نیز در این سامان دهی همکاری خوبی با مسئولین داشتند. 

وی افزود: اگر در هر عرصه ای هماهنگی، انسجام و اتحاد بین دستگاههای اجرایی با یک مدیریت واحد وجود داشته باشد، موفقیت را به همراه دارد.

    امام جمعه قائم شهر خاطر نشان کرد: اشغال خیابان برای فروش محصولات کار مناسبی نیست زیرا با این عمل حقوق شهروندی همشهری های خود را زیر پا می گذاریم.

وی با بیان اینکه تدبیری برای سامان دهی دست فروشان بومی قائم شهر اندیشیده شده است، گفت: مسئولین آنها را به بازار شهروند انتقال داده اند و مردم هم به جای خرید در خیابان ها از دست فروشان در مکانی مناسب خریداری می کنند.

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری این حرکت را یک انقلاب و تحولی اساسی در شهرستان قائم شهر دانست و اذعان داشت: وضعیت گذشته چهارشنبه بازار همانند یک غده مزمن قدیمی بود که همه اقشار از این وضعیت رنج می بردند.

آیت الله معلمی اراده جدی و هماهنگی برای حل این مشکل را توفیقی الهی دانست و از مدیریت خوب فرماندار قائم شهر، شهردار، اعضای شورای شهر، نیروی انتظامی، بسیج و مسئولین دستگاههای قضایی این شهرستان که توانستند این مشکل را حل کنند تقدیر و تشکر کرد .

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید