آیت ا.. علی معلمی: عزت ملت در سایه داشتن روحیات بسیجی است

 

 

 

امام جمعه شهرستان قائم شهر در دیدار جمعی از پاسداران وسربازان سپاه قائمشهر، ضمن تبریک ایام هفته بسیج گفت : بسیج شجره تنومند و باروری است که ثمره شیرین و مبارک دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود : اگر روحیه بسیجی نبود ما در برابر حمله دشمن شکست می خوردیم، این روحیات بود که درسپاه و ارتش ونیروهای مردمی کار ساز شد ودفاع جانانه اتفاق افتاد.

امام جمعه شهرستان قائم شهر در ادامه با تاکید بر این موضوع که ویژگیها و شاخصه های بسیجی، ایمان، اخلاص، صداقت، صراحت، پاکدامنی و پاکدستی است عنوان نمود :  هر آنچه را که ویژگی بارز ایمان و مومن که در قرآن و فرهنگ وحی آمده، از نشانه های بسیج وبسیجی است، بطوریکه امام راحل در بعضی از دیدارها با بسیجیان می فرمود: من به حال شما غبطه می خورم واز خدا می خواهم مرا با بسیجیان محشور گرداند.

وی اذعان نمود : جایگاه بسیج آنقدر مقدس و شفاف و روشن است که این ویژگیها می تواند موجب تعالی جایگاه و شخصیت ممتاز انسان شود باید این روحیات را در خود مان ایجاد و حفظ نمائیم.

وی در ادامه با اشاره به این که روحیات بسیجی برای ملت در عرصه دفاع عزت آور بود گفت : صدام و لشگر بعثی جنگ را با حمایت و تحریک استکبار با تصور اینکه ایران هیچ قدرت دفاعی ندارد ومی تواند بخشی از خاک ایران را تصرف نماید به ایران اسلامی حمله کرد و استکبار نیز در نتیجه می خواست این انقلاب را ساقط کند، اما غافل از این که این ملت بزرگ در سایه رهنمود امام راحل رشد کرده و صاحب اراده شده وبحمدا.. ملت ریشه دارتر و قوی تر حفظ و پا برجا مانده است.

و ی یاد آور شد : چیزی که در منطقه اتفاق افتاد نوعی جنگ جهانی است یعنی کل استکبار در یک سمت ومقاومت اسلامی با حمایت ایران اسلامی در سویی دیگر در مقابل هم صف آرایی کرده اند ولی تا کنون موفق به دستیابی اهداف خود نشده اند واین مسئله را دوست ودشمن تائید کرده اند.

وی در پایان با سفارش به خانواده ها خاطر نشان کرد : فرزندان خود را در مسیر متعالی بسیج هدایت کنید چرا که عزت ملت در سایه داشتن روحیات بسیجی است و برای قشر جوان این روحیات یک امتیاز ویژه محسوب  می شود.

همچنین در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه قائم شهر به تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان پرداخت.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید