با حضور آیت الله معلمی در ساری برگزار شد : نشست میثاق با ولایت،بیعت با رهبری در جمع بازنشستگان کشوری استان مازندران

با حضور آیت الله معلمی نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نشست «میثاق با ولایت،بیعت با رهبری» در جمع بازنشستگان کشوری استان مازندران در ساری برگزار شد.

 نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه گفت : مردم برای انتخاب نمایندگان به عملکرد آنها رای دهند.
 
“حضرت آیت الله علی معلمی” در جمع بازنشستگان کشوری استان مازندران ، ‌با تاکید بر اینکه رای مردم ، پشتوانه نمایندگان است ، افزود : صندلی های مجلس خبرگان فرصتی برای مردم است.
 
آیت الله معلمی با بیان اینکه هدف امام راحل (ره) در شکل گیری انقلاب ، هدفی ملی و مردمی بود تا مملکت از سلطه بیگانگان رهائی یابد ، اظهار داشت : بعد از انقلاب ، بیگانگان انواع توطئه را پیش کشیدند و دست از تحریک همسایگان و شکل دادن گروهک های منافقین دست بر نداشتند ولی ایستادگی و استقامت فوق العاده مردم تا به امروز باعث شد تیر آنها به سنگ بخورد.
 
وی با تاکید بر اینکه 4 صندلی در مجلس خبرگان سهم مردم مازندران می باشد ، تصریح کرد : 17 اجلاس در طول دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری برگزار شد که بنده از این فرصت استفاده نموده و در تمامی آنها نطق پیش از دستور داشتم .
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه 18 بار نیز در اجلاس دوره چهارم مجلس خبرگان و در حضور وزرا و مهمانان دعوت شده ، پشت تریبون رفتم ، اظهار داشت : افرادی که از سوی مردم به عنوان نماینده انتخاب می شوند ، به جای آنکه در خدمت خانواده و دوستانشان قرار بگیرند ، باید در خدمت نظام و همه مردم باشند.
 
آیت الله معلمی انتخابات را فرصتی مبارکی در کشور دانست و افزود : مردم برای رای دادن به جایگاه افراد توجه نکنند بلکه به عملکرد ، سابقه و تاثیرگذاری داوطلبان توجه داشته باشند.
 
وی ادامه داد : اگر روزی بنرهای بزرگ و پول های آنچنانی ، رای مردم را تغییر دهد آنروز فاجعه ملی رخ داده است.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه تبلیغاتِ مردمی لزوم رای آوردن است نه هزینه های آنچنانی ، اظهار داشت : چه در مجلس خبرگان و چه در مجلس شورای اسلامی افراد بی حاشیه را انتخاب کنید تا برای مردم خدمتگذار باشند.

baazneshastegaan3

baazneshastegaan1

baazneshastegaan2

دیدگاهتان را بنویسید