انتقاد حضرت آیت الله معلمی به پایتخت 3

حضرت آیت ا… معلمی امام جمعه محبوب قائمشهر که همیشه در دفاع از ارزش های اسلامی و فرهنگ بومی مازندران پیش قدم بوده اند فرمودند:

پس از پخش سریال پایتخت از رسانه ملی از گوشه و کنار اعتراضاتی به گوش می رسید اما با پخش قسمت سوم این سریال، انتقادهای بیشتری شنیده می شود که سکوت اصحاب رسانه جای تأمل دارد! واقعا اگر این سریال نسبت به فرهنگ مازندرانی بی توچه بوده چرا مدیران و مسئولین زیربط سکوت کردند؟ به نظر می آید مدیران مازندرانی به بقای صندلی خود اهمیت بیشتری می دهند!

امام جمعه محترم قائم شهر با اشاره به اعتراضات مردمی در پخش سریال پایتخت3  از رسانه ملی گفت:کشتی از ورزش های دیرینه ی مازندران است و جوانان این خطه، همواره در عرصه های جهانی موفقیت هایی را برای کشور داشتند، لذا جای تاسف دارد که در پخش سریال پایتخت3 مازندران که مهد کشتی ایران و جهان است را به تمسخر می گیرد.

آیت ا… معلمی با اشاره به موفقیت های تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در عرصه جهانی گفت: از 15 گشتی گیر تیم ملی 7 کشتی گیر از استان مازندران است لذا در شأن ورزش کشتی و یا مازندرانی ها نیست که آن را مسخره کنند.

وی در پایان گفت:مسئولین استانی ما بخشی نگر شده اند و مقابل خودشان را می بینند پس طبیعی است شاهد همچین عوارض باشیم.فعالیت های هنری علی رغم تنوع و جذابیت، باید رساننده ی یک پیام به مخاطب خود باشند و نباید به بهانه ی خنداندن دیگران، ارزشها را نادیده بگیریم . امید واریم که خدای رحمان توفیق دهد فرهنگ عمومی جامعه ما رشد بیشتری یابد ، اول باید برای خودمان شخصیت قائل بشویم تا توقع احترام گداشتن دیگران را نسبت به خود داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید