خطبه6/دي/1392

حضرت آیت الله معلمی در خطبه های نمازجمعه/  سعی کنیم از درون بجوشیم تا آمریکا پررو تر نشود، مجلس بايد باهوشياري و روحيه انقلابي حركت نمايد، اگر كمر همت ببنديم حماسه اقتصادي ميسر خواهد شد،حماسه ۹دي نمايش غيرت مذهبي ملت شيعه و وحشت استكبار از ستون امامت و ولايت است ….

 

 

نماز جمعه این هفته شهرستان قائمشهر با حضور مردم مومن و ولایت مدار این شهرستان در محل مصلی جمعه برگزار شد.

 

حضرت آيت الله معلي امام جمعه محترم شهرستان قائمشهر با سلام و صلوات برروح امام راحل و شهداي عظيم الشان با اشاره به مباحث مطرح شده هفته گذشته در باب تفسير سوره مباركه والفجر ادامه دادند: آن لحضه كه فرشتگان صف مي بندند و جهنم ظاهر مي گردد تازه انسان هوشيار مي گردد و مي فهمد كه اصل حيات اينجاست و آن لحضه غو و اندوه تمام وجود غافلان را در بر مي گيرد. ايشان همچنين در خصوص تفاوت عذاب الهي و دنيوي سخناني فرمودند و با تكيه بر حديثي از پيامبر اكرم (ص) خاطر نشان كردند: انسان خيال مي كند در دنيا زنده است ولي مرده است چرا كه غفلت از خداوند دل را مي ميراند و در مقابل آن ذكر و ياد خداوند شيطان را مي ميراند، ايشان در خصوص تاثير ذكر تصريح كردند: ذكر بايددر دل بنشيند.

 

خطيب جمعه قائمشهر با اشاره فرارسيدن حماسه ۹ دي اشاره داشتند، محوريت و اصل اطاعت از امامت و ولايت است و در سايه اين اطاعت است كه اعمال و رفتار ما سنجيده مي شود و مقياس اطاعت از امامت و ولايت است.

 

ايشان در ادامه يادآور شدند: حماسه ۹دي نمايش غيرت مذهبي ملت شيعه و وحشت استكبار از ستون امامت و ولايت است كه ملت در سايه خيمه امامت ايستاده و در زير پرچم ولايت با قدرت ايستادگي مي كند.

 

نماينده مجلس خبرگان رهبريبا اشاره طرح افزايش تحريم ها خاطرنشان كردند: بايد سعي منيم از درون بجوشيم تا آمريكا پرروتر نشود و در ادامه با شاره به سخنان امام راحل فرمودند: خطر آمريكا جدي است و اگر غفلت نماييم نابود مي شويم و ما تا آخر با آمريكا مبارزه مي كنيم.

 

آيت الله معلمي در توصيه به نمايندگان مجلس افزودند: مجلس بايد باهوشياري و روحيه انقلابي حركت نمايد،  و اگر كمر همت ببنديم حماسه اقتصادي ميسر خواهد شد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید