مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان قائم شهر ، ویژه گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور آیت الله معلمی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قائم شهر برگزار شد + تصاویر

پیش از ظهر شنبه مورخ 16 مهر 1401 ، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان قائم شهر ، ویژه گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور آیت الله معلمی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قائم شهر برگزار شد .

آیت الله معلمی در این مراسم در بیاناتی فرمودند: هفته نیروی انتظامی را به شما مرزداران امنیت جامعه ، شما نیروهای امیدبخش برای خانواده ها در جهت حفظ امنیت و آرامش ، تبریک عرض میکنم . به احترام این ایام و به احترام شما عزیزان نیروی انتظامی ، در این صبحگاه ، بنده و فرماندهان و مدیران و مسئولان شهرستان ، همه آمده ایم به شما سلام عرض کنیم و تبریک بگوییم و خدا قوت باد داشته باشیم و عرض کنیم که خسته نباشید ؛ کار شما شبیه به کار آتشنشانان ، که آرزو داریم عمدتاً آرام باشید و راحت روز بگذرانید و شب بگذرانید . اما اگر خدای ناکرده جایی اتفاق آتش سوزی افتاد ، آتشنشانان از جان مایه میگذارند . شما هم همینگونه هستید و بحمدالله خوب عمل کردید ، و در اغتشاشات اخیر هم به همچنین. افتخار کنید که مولای متقیان امیرالمومنین نیروی انتظامی و حافظان امنیت را حصون رعیت معرفی کرده است . برج و بارو و دیوار مستحکم امنیت . امروزه هم تفکیک وظایف شده است و امنیت داخلی به عهده ی نیروی انتظامی و امنیت عمومی مرزها به عهده ی ارتش و پاسداری از حریم ارزشهای انقلاب به عهده ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی قائم شهر افزودند: بحمدالله در عین حال که تفکیک وظایف شده است ، موقع کار ، دوشادوش هم ، نیروی انتظامی و سپاه و ارتش و بسیج ، همه باهم غیرتمندانه در عرصه حضور پیدا میکنند . شیطان بزرگ و استکبار جهانی سرمایه گذاری سنگینی کرده بود با به کار گرفتن عوامل منطقه ای اش از اسرائیل پلید و آل سعود خبیث و منافقین از خدا و خلق بریده و شاه دوستان مفلوک ، همه را به اختیار گرفتند . نشستند و طراحی و برنامه ریزی داشتند . اطلاع دارید که قریب به سه هفته است که مرتب فرستنده های بیگانه فرمان میدهد و خوشبختانه فرمانشان هوا است و ایستادگی ملت و ایستادگی نیروهای مسلح عزیز ما استوار و پابرجا خواهد ماند . اگر استقامت در راه خدا باشد ، خدای رحمان فرشتگان را به یاری نیروها و ملت اعزام میکند .